اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

اصفهان با کمبود 300 دستگاه اتوبوس مواجه است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: اصفهان با کمبود 300 دستگاه اتوبوس به منظور حمل و نقل عمومی شهروندان در مناطق مختلف شهر مواجه است و توسعه خطوط BRT کمبود این اتوبوس‌ها را جبران می‌کند.

اصفهان با کمبود 300 دستگاه اتوبوس مواجه است

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعداد اتوبوس‌های فعال در سطح شهر اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر یک‌هزار و 250 دستگاه اتوبوس فعال در بخش ملکی و 200 دستگاه اتوبوس نیز در بخش خصوصی در سطح شهر اصفهان به شهروندان سرویس‌دهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه البته اتوبوس‌های فعال در بخش خصوصی نیز زیر نظر شرکت واحد اتوبوس‌رانی اداره می‌شوند، اضافه کرد: در حال حاضر کمبود‌هایی در زمینه فعالیت ناوگان اتوبوس‌رانی وجود دارد و طی دو سال گذشته دولت هیچ کمکی برای اختصاص اتوبوس‌های دولتی به این ناوگان نکرده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه از دو سال گذشته تاکنون 100 درصد هزینه خرید تمام اتوبوس‌های وارد شده به بخش حمل و نقل عمومی شهر اصفهان توسط شهرداری و شرکت واحد تأمین شده، تصریح کرد: شهر اصفهان با کمبود 300 دستگاه اتوبوس به منظور حمل و نقل عمومی شهروندان در مناطق مختلف شهر مواجه است.

این مسئول به تعداد خطوط فعال اتوبوس‌رانی در شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: طی سال‌های گذشته تعداد خطوط اتوبوسرانی افزایش یافته و در حال حاضر 100 خط اتوبوس‌رانی در مناطق مختلف شهر اصفهان فعال است.

روحانی در ادامه با اشاره به یکی از برنامه‌های اجرایی این ناوگان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی چهار خط اتوبوسرانی به منظور توسعه حمل و نقل عمومی در شهر اصفهان در دستور کار ناوگان اتوبوسرانی اصفهان قرار دارد و این خطوط تا پایان سال راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که شهر اصفهان به سمت توسعه خطوط BRT حرکت کند، کمبود 300 دستگاه اتوبوس مورد نیاز برای فعالیت در سطح مناطق مختلف شهر جبران می‌شود، افزود: البته این موضوع مشروط به این است که اتوبوس‌های 18 متری وارد چرخه حمل و نقل عمومی در خطوط BRT شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه اذعان داشت: در حال حاضر روزانه حدود یک میلیون و 200 هزار نفر در سطح شهر اصفهان سرویس‌دهی می‌شوند.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول