اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمربندی امام علی (ع)

تصادف اتوبوس و کامیون 8 مجروح برجای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر تصادف اتوبوس و کامیون در کمربندی امام علی (ع) هشت نفر مجروح شدند که 6 نفر آنان به مراکز درمانی انتقال یافتند و دو نفر دیگر نیز در محل حادثه مورد درمان قرار گرفتند.

تصادف اتوبوس و کامیون 8 مجروح برجای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با تبیین حوادث 72 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت حوادثی مانند تصادف کامیون و سواری، تصادف دو دستگاه موتورسیکلت، تصادف دو دستگاه کامیون و ... را شاهد بودیم که منجر به مصدوم و یا کشته شدن هموطنان عزیزمان بر اثر بی‌احتیاطی شد.

وی حادثه اتوبان ساوه – سلفچگان را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: بر اثر تصادف کامیون و سواری چهار نفر مصدوم شدند که برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 اعزام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به وقوع حادثه دیگری در جاده کهک اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه دو دستگاه موتورسیکلت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که موجب شد سه نفر مجروح شوند که وضعیت جسمانی یکی از آنان به دلیل ضربه‌ای که به سر وی وارد آمده بسیار بدحال گزارش شده است.

وی افزود:‌ در جاده قدیم قم – تهران نیز دو دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه دو مجروح به دنبال داشت که وضعیت جسمانی هر دو مصدوم وخیم گزارش شد.

فراهانی اضافه کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی همچنین از تصادف دو دستگاه سواری خبر داد و بیان داشت: بر اثر تصادف دو دستگاه سواری در جاده اصفهان 9 نفر مجروح شدند که از این تعداد هشت نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر نیز در محل وقوع حادثه درمان شد.

این مقام مسئول به حادثه محور سلفچگان اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه یک دستگاه سواری واژگون شد که یک مجروح و یک فوتی بر جای گذاشت.

فراهانی ادامه داد: در بلوار الغدیر بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و سواری سه نفر مجروح شدند و در این راستا دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از تصادف دو دستگاه کامیون در جاده قدیم تهران خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه دو نفر مجروح شدند که وضعیت آنان وخیم اعلام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به حادثه دیگری در کمربندی امام علی (ع) اشاره کرد و ابراز داشت: بر اثر تصادف اتوبوس و کامیون هشت نفر مجروح شدند که 6 نفر آنان به مراکز درمانی انتقال یافتند و دو نفر دیگر نیز در محل حادثه مورد درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/78005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول