اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعطای تسهیلات

ناوگان اتوبوسی برون‌شهری نوسازی می‌شود

معاون حمل و نقل و پایانه‌های همدان در راستای اجرای طرح نوسازی ناوگان مسافربری به مالکان ناوگان اتوبوس‌های فرسوده، تسهیلات وام 100 میلیون تومانی با نرخ بهره 15 درصدی اعطا می‌شود.

ناوگان اتوبوسی برون‌شهری نوسازی می‌شود

بابک قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: وام نوسازی ناوگان مسافربری عمومی با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به منظور خروج ناوگان فرسوده از بخش مسافربری عمومی است.

وی افزود: این تسهیلات صرفاً برای نوسازی ناوگان عمومی و به منظور افزایش سطح خدمات به مسافرین، ایمنی و بهره‌وری مناسب از ناوگان مسافری عمومی در حمل و نقل جاده‌ای با دوره بازپرداخت هفت ساله به متقاضیان اعطا می‌شود.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تصریح کرد: این وام تنها به دارندگان ناوگان فرسوده دارای کارت هوشمند تعلق می‌گیرد و متقاضی ملزم است نسبت به تهیه پیش فاکتور خرید اتوبوس از یکی از شرکت‌های خودروساز طرف قرارداد سازمان اقدام کرده و گواهی اسقاط اتوبوس فرسوده و یا ارائه برگ تعهد محضری مبنی بر اسقاط وسیله نقلیه فرسوده اقدام کند.

وی افزود: مبلغ تسهیلات فروش اقساطی خرید خودرو 80 درصد قیمت رسمی خودرو و حداکثر یک میلیارد ریال است.

وی افزود: پس از ثبت‌‌نام اولیه، نسبت به معرفی متقاضی برای دریافت تسهیلات اقدام خواهد شد و وصول مبلغ فروش اقساطی به صورت اقساط ساده و پلکانی و در مقاطع یک ماهه خواهد بود.

قهرمانی خاطرنشان کرد: متقاضی دریافت این وام، می‌تواند از سایر تسهیلات که از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت و یا تسهیلات شرکت خودروساز هم استفاده کند مشروط بر اینکه مجموع تسهیلات اعطایی از سوی سازمان و ستاد حمل و نقل سوخت بیشتر از 80 درصد قیمت خودرو نباشد.

وی یادآور شد: متقاضیان دریافت وام می‌توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و یا انجمن‌های صنفی نسبت به ارائه تقاضا و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام/89002/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول