اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدیدهای میدانی از محلات جنوب شرق تهران صورت گرفت

تاکید مدیر شهری جنوب تهران بر ارتقاء سطح رضایت‌مندی شهروندان

مدیر شهری جنوب شرق تهران در بازدیدهای میدانی از محلات که با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و نظارت بر نحوه اجرای فعالیت‌ها انجام می‌شود، بر ارتقاء رضایت‌مندی شهروندان تاکید کرد.

تاکید مدیر شهری جنوب تهران بر ارتقاء سطح رضایت‌مندی شهروندان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، سید احمد صفوی در بازدیدهای میدانی از محلات که با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و نظارت بر نحوه اجرای فعالیت‌ها انجام می‌شود، بر ارتقاء رضایت‌مندی شهروندان تاکید کرد.

در این بازدید پنج ساعته که با همراهی قائم مقام، معاونان، شهرداران نواحی مربوطه و روسای ادارات انجام شد، پروژه‌های در دست اجرا، روند انجام فعالیت‌ها در حوزه‌های امور شهری و فضای سبز، ترافیکی و عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و تدابیر و راهکارهای لازم در ارتباط با رفع نیازهای محلات اتخاذ گردید.

بنابراین گزارش، در این راستا شهردار و هیئت همراه ضمن حضور در محلات نواحی دو، سه، چهار، پنج و شش از پروژه‌های در دست اجرا و فعالیت‌های جاری نواحی شامل بوستان‌های در حال بازپیرایی هجرت، ماگنولیا، صبا، میرزا کوچک خان، اقاقیا، رمپ و لوپ‌ها و همچنین حاشیه بزرگراه امیرالمومنین علی (ع) و... بازدید کردند. 

صفوی در این بازدید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها با رعایت دقت و کیفیت لازم و همچنین افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان تاکید کرد و یادآور شد: در راستای تحقق سیاست‌های مدیریت ارشد شهری مبنی بر کاهش فاصله مناطق شمال و جنوب تهران و رسیدگی و توجه به محلات کم برخوردار و آسیب پذیر، مصمم هستیم با انجام بازدیدهای مستمر از محلات نسبت به شناسایی مسایل و مشکلات و رفع آنها اقدامات اجرایی لازم صورت گیرد. 

این گزارش حاکی است، ساماندهی حاشیه بزرگراه امام علی (ع) به نحو شایسته، تعیین تکلیف لوپ شمال شرقی و جنوب غربی تقاطع بزرگراه امام علی (ع) و بعثت، رعایت موازین لازم جهت معبر سازی ویژه معلولان در اجرای پیاده‌رو سازی، توجه به زیرساخت‌های ورزشی و ورزش همگانی بانوان و آقایان در بوستان‌ها، تخریب املاک خریداری شده در طرح بلوار اعرابی، تسریع در نصب سرویس بهداشتی بوستان اقاقیا، تسریع در تامین روشنایی مسگرآباد و زیر گذر شهرک بروجردی و امام علی (ع)، مخروط ریزی در زمین موسوم به جعبه فروش‌ها واقع در بزرگراه امام رضا (ع) و... از جمله تاکیدات شهردار منطقه در این بازدید بود. 

انتهای پیام/2462/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول