اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم خبر داد

انجام 364 بازدید از واحدهای تولید و توزیع مواد غذایی جم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از انجام 364 بازدید از واحدهای تولید و توزیع مواد غذایی جم خبر داد.

انجام 364 بازدید از واحدهای تولید و توزیع مواد غذایی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: توجه به سلامتی شهروندان در تمام ایام سال از برنامه‌های مهم شبکه بهداشت و درمان است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی با بیان عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان با توجه به فعالیت بیشتر بعضی صنوف و استقبال چشمگیر روزه‌داران از مواد غذایی همچون آش، حلیم، شله زرد، زولبیا، بامیه و ... بعضی اماکن ممکن است به منظور سود بیشتر اقدام به فعالیت‌های غیرمجازی همچون استفاده از رنگ به‌جای زعفران، عرضه غذای گرم در ظروف پلی اتیلنی، استفاده از روغن‌های غیرمجاز و ... کنند.

رئیس شبکه بهداشت جم بیان کرد: همچنین با توجه به فصل گرما و افزایش حجم کاری به بهداشت فردی و محل کار نیز ممکن است کمتر توجه شود لذا به همین دلیل طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با حساسیت بیشتری نسبت به ماه‌های دیگر انجام شد

قاسمی ابراز داشت: بازرسین بهداشت محیط که در این ماه در دو شیفت صبح و عصر فعال بودند از 22 مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه بازدید کردند و 16 مرتبه نمونه‌برداری به منظور انجام آزمایش صورت گرفت.

وی گفت: همچنین مساجد نیز 85 مرتبه مورد بازرسی قرار گرفتند و از لحاظ امکانات بهداشتی و محیطی چک شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم از انجام 364 بازدید از واحدهای تولید و توزیع مواد غذایی جم خبر داد و یادآور شد: در مجموع 364 مرتبه بازدید در ماه مبارک رمضان از صنوف مختلف و واحدهای تولیدی و توزیع مواد غذایی انجام شد که نتیجه آن جمع‌آوری 113 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف و معرفی 5 مورد متخلف به مراجع قضایی بود.

وی افزود: همچنین 9 مورد شکایت مردمی نیز در این ماه مورد بررسی قرار گرفت که امیدوار هستیم رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده باشیم.

انتهای پیام/2451/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول