اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

بازدید نماینده یونیسف از کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی زاهدان

محمد آل منیر صفی الدین نماینده یونیسف در ایران با هیئت همراه صبح امروز از کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان زندان مرکزی زاهدان بازدید به عمل آوردند.

بازدید نماینده یونیسف از کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی زاهدان

مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید نماینده یونیسف از کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی زاهدان، به خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تاکید اعضای دفتر یونیسف در تهران برای بازدید از استان‌های محروم کشور بود تا بتوانند ارزیابی دقیق‌تری از نوع خدمات در دورترین نقاط کشور داشته باشند و در واقع برنامه‌ها، اقدامات و ابلاغیه‌های پایتخت را در این مناطق راست آزمایی کنند.

علیرضا بابایی افزود: نخستین بازدید این اعضا بازدید از کانون اصلاح و تربیت در تهران بود و بازدید از کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی زاهدان دومین بازدید این اعضا است.

بابایی ادامه داد: سیاست کلی در بحث آموزش اصلاح و تربیت و فرایندهای بازپروری در کل کشور وجود دارد که در برخی از استان‌ها اهتمام کمتر و در برخی اهتمام بیشتر است و در واقع این اهتمام از یک انسجام در برنامه‌ریزی برخوردار است.

مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کانون اصلاح و تربیت زندان زاهدان جزو کانون‌های طراز اول کشور است، تصریح کرد: نوع نگاهی که مسئولان قضایی این استان نسبت به حقوق کودکان و اطفال دارند، کانون اصلاح تربیت زندان زاهدان را در سطح بالایی در بین کانون‌های کشور قرار داده است.

گفتنی است: نماینده یونیسف در ایران از اندرزگاه نسوان و قسمت‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت زندان مرکزی بازدید و از طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی که برای مددجویان برگزار می‌شود، بازدید کردند.

انتهای پیام/75005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول