اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

افزایش 33 درصدی فروش انشعاب آب در بوشهر/ 17درصد مشترکان کم‌مصرف هستند

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به افزایش 33 درصدی فروش انشعاب آب در استان بوشهر گفت: 17درصد مشترکین ماهانه زیر پنج مترمکعب آب مصرف می‌کنند.

افزایش 33 درصدی فروش انشعاب آب در بوشهر/ 17درصد مشترکان کم‌مصرف هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سهراب بیاتی عصر امروز در نشست مسئولان آب و فاضلاب استان بوشهر از افزایش 33 درصدی فروش انشعاب آب در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در سه ماه نخست امسال با فروش بیش از دو هزار و 937 فقره انشعاب، تعداد مشترکان آب به بیش از 198 هزار مشترک رسید.

وی با بیان اینکه 90 درصد مشترکان آب استان بوشهر خانگی هستند، افزود: در این مدت 599 فقره انشعاب فاضلاب واگذار شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش نشان می‌دهد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال 17 درصد مشترکان آب خانگی شهرهای استان بوشهر ماهانه زیر پنج مترمکعب آب مصرف کرده‌اند، تصریح کرد: در این مدت مصرف آب شرب بیش از 35 هزار مشترک کمتر از پنج مترمکعب در ماه بوده است که 17 درصد کل مشترکان خانگی را شامل می‌شود.

بیاتی همچنین از فراوانی یک درصدی مشترکان پرمصرف خبر داد و گفت: در این مدت یک‌هزار و 453 مشترک خانگی این استان، ماهانه بیش از 50 مترمکعب آب مصرف کرده‌اند که این خانوارها جزو مشترکین پرمصرف به شمار می‌آیند.

وی با بیان اینکه تعویض کنتورهای فرسوده و خراب مشترکان خانگی موجب جلوگیری از مشکلات توزیع آب می‌شود، گفت: این کنتورها که به‌صورت رایگان تعویض می‌شود برای جلوگیری از هدررفت آب و به صفر رساندن کنتورهای فرسوده در شهر و در مورد کنتورهای دارای عمر بالای 10 سال انجام می‌شود.

معاون شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در پایان با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال 845 فقره از کنتورهای فرسوده در شهرهای استان بوشهر تعویض شده است، افزود: بهینه‌سازی روند تولید، توزیع و مصرف آب در شهرها، کاهش هدررفت آب، صرفه جویی در مصرف آب و ارتقای میزان رضایت‌مندی مشترکان از جمله مزیت‌های اجرای این طرح است.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول