اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان خبر داد

اجرای 100 جنگ شادی در ساحل گیلان

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان از اجرای بیش از 100 جنگ شادی تابستان امسال در طرح‌های سالم‌سازی دریای این استان خبر داد.

اجرای 100 جنگ شادی در ساحل گیلان

عنایت رضایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در 11 طرح سالم‌سازی دریا در گیلان اظهار کرد: استقرار غرفه‌های فرهنگی در طرح‌های مذکور به صورت 24 ساعته است.

وی محور فعالیت فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا را برگزاری جنگ شادی عنوان کرد و افزود: امسال بیش از 100 جنگ شادی در طرح‌های مذکور برگزار شده است.

رضایی‌پور برگزاری جنگ شادی در طرح‌های سالم‌سازی دریا را پس از نماز مغرب و عشاء دانست و بیان کرد: جنگ‌های شادی مورد استقبال گردشگران است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه غرفه‌های عفاف و حجاب، ایستگاه سلامت و صلواتی، هنر و ... در طرح‌های سالم‌سازی دریا دایر شده است، تصریح کرد: مکان مناسبی برای نمازخانه در طرح‌های مذکور ایجاد شده است.

وی به اجرای مسابقه‌های بومی محلی در طرح‌های سالم‌سازی دریا اشاره کرد و گفت: مسابقات طناب‌کشی، فوتبال و والیبال در طرح‌های مذکور برگزار می‌شود.

رضایی‌پور با تاکید بر مساعدت دستگاه‌های متولی با بسیج در طرح‌های سالم‌سازی دریا، خاطرنشان کرد: عملکرد برنامه‌های فرهنگی بسیج به صورت ماهانه در طرح‌های مذکور توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان از استقرار تلویزیون ساحلی در طرح‌های سالم‌سازی دریا خبر داد و اظهار کرد: گردشگران اخبار، مسابقه‌ها و برنامه‌های مختلف را از تلویزیون ساحلی مشاهده می‌کنند.

وی با اشاره به استقرار عکاسخانه در طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌های گیلان، یادآور شد: ارائه خدمات بسیج به گردشگران رایگان است.

رضایی‌پور غرفه مشاوره فردی را دارای استقبال بسیار دانست و بیان کرد: ایستگاه هنر برای کودکان و نوجوانان در مناطق گردشگری گیلان دایر شده است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه محفل انس با قرآن امسال برای نخستین بار در طرح‌های سالم‌سازی دریا برگزار شده است، تصریح کرد: یادواره شهدا در ایام شهادت ائمه (ع) در طرح‌های مذکور برگزار می‌شود.

وی از راه‌اندازی رادیو ساحل در گیلان خبر داد و افزود: کیفیت ارائه برنامه‌ها با نظرسنجی از گردشگران انجام می‌شود.

رضایی‌پور ارسال پیامک را از جمله برنامه‌های فرهنگی بسیج در طرح‌های سالم‌سازی دریا عنوان کرد و گفت: دستگاه بلوتوث در مناطق مذکور نصب شده است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان تامین روحانی برای برگزاری نماز جماعت در تفرجگاه‌ها و طرح‌های سالم‌سازی دریا را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی در هفت تفرجگاه استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در ساحل مروارید خزر و حاجی‌بکنده در رشت، یادآور شد: برنامه‌های مذکور در ساحل قو و جفرود در بندر انزلی اجرا می‌شود.

رضایی‌پور ساحل صدف و سفیر امید در آستارا را از جمله مناطق اجرای برنامه‌های فرهنگی اعلام کرد و افزود: برنامه‌های مذکور در ساحل قروق در تالش و رضوانشهر اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی در طرح سالم‌سازی دریا در چمخاله لنگرود اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: ساحل رودسر و آستانه‌اشرفیه از دیگر مناطق ساحلی اجرای برنامه‌های فرهنگی در گیلان است.

وی ماسوله و قلعه‌رودخان در فومن را از مناطق گردشگری دارای برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی در امامزاده ابراهیم (ع) شفت برگزار می‌شود.

رضایی‌پور پارک سنگر، پارک ملت رشت، پارک ساحلی ماسال و بام سبز لاهیجان را از دیگر مناطق تفرجگاهی گیلان برشمرد و تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی در تمام مناطق مذکور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول