اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

ایجاد طرح‌های جدید سالم‌سازی دریا در گیلان

معاون امور عمرانی استاندار گیلان از ایجاد طرح‌های جدید سالم‌سازی دریا در 9 شهرستان این استان خبر داد.

ایجاد طرح‌های جدید سالم‌سازی دریا در گیلان

محمد آقاجانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به استقبال گردشگران از طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان اظهار کرد: 60 طرح سالم‌سازی دریا اکنون در نوار ساحلی استان فعال هستند.

وی از ایجاد طرح‌های جدید سالم‌سازی دریا در 9 شهرستان ساحلی گیلان خبر داد و افزود: پنج طرح جدید سالم‌سازی دریا در ساحل رودسر راه‌اندازی می‌شود.

آقاجانزاده راه‌اندازی طرح‌های سالم‌سازی دریا در رودسر را در مناطق حسن‌سرا، رودسر، شیرمحله، قاسم‌آباد و داروگرمحله خواند و بیان کرد: طرح‌های مذکور به طور میانگین بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه در مجموع هشت طرح سالم‌سازی دریا در رودسر راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌هایی برای 44 کیلومتر ساحل رودسر در حال اجرا است.

وی طرح‌های جدید سالم‌سازی دریا در لنگرود را پنج طرح عنوان کرد و گفت: دو طرح سالم‌سازی دریا در ساحل چمخاله در حال اجرا است ضمن اینکه طرح‌های سالم‌سازی دریا در حسین‌آباد چاف، ستاره دریا و دهکده ساحلی لنگرود راه‌اندازی می‌شوند.

آقاجانزاده با اشاره به راه‌اندازی طرح‌های سالم‌سازی دریا در 13 کیلومتر از ساحل لنگرود، خاطرنشان کرد: 15 نقطه شنا ممنوع در ساحل لنگرود وجود دارد و از قایق‌های موتوری نجات غریق برای پوشش این مناطق استفاده می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان به راه‌اندازی پنج طرح جدید سالم‌سازی دریا در آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و یادآور شد: طرح‌های مذکور در مناطق لله‌برسر، انبارسر و دستک در حال اجراست و با راه‌اندازی این طرح‌ها تعداد طرح‌های سالم‌سازی دریا در آستانه‌اشرفیه به هفت طرح افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه 34 منطقه شنا ممنوع در نوار ساحلی آستانه‌اشرفیه وجود دارد، اظهار کرد: 16 منطقه به دهیاری‌ها واگذار شده است.

آقاجانزاده 37 کیلومتر ساحل آستانه‌اشرفیه را برای اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا قابل استفاده دانست و تصریح کرد: ناجیان غریق در هر دو کیلومتر ساحل آستانه‌اشرفیه مستقر هستند.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان از اجرای شش طرح جدید سالم‌سازی دریا در ساحل رشت خبر داد و افزود: پنج طرح سالم‌سازی دریا اکنون در ساحل رشت فعال هستند.

وی با اشاره به 49 منطقه شنا ممنوع در ساحل رشت، تصریح کرد: تمام نقاط شنا ممنوع به دهیاری‌ها واگذار شده است.

آقاجانزاده به راه‌اندازی شش طرح جدید سالم‌سازی دریا در انزلی اشاره کرد و گفت: سه طرح به دلیل وجود زیرساخت‌ها در پره‌های صیادی راه‌اندازی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه پنج طرح جدید سالم‌سازی دریا در رضوانشهر راه‌اندازی می‌شود، یادآور شد: پنج طرح جدید سالم‌سازی دریا در تالش در حال راه‌اندازی است.

وی راه‌اندازی طرح‌های جدید سالم‌سازی دریا در آستارا را در مناطق سیبلی و قره‌سو عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول