اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گیلان:

نمره ارشاد گیلان در طرح‌های سالم‌سازی دریا منفی است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد نمره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مباحث فرهنگی طرح‌های سالم‌سازی دریا منفی است.

نمره ارشاد گیلان در طرح‌های سالم‌سازی دریا منفی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته ساماندهی ساحل دریا و مناطق گردشگری گیلان، اظهار کرد: برنامه‌های 28 گانه فعالیت‌های فرهنگی مناطق گردشگری و ساحل دریا به دستگاه‌ها متولی ابلاغ شده است.

وی به برگزاری 12 جلسه مباحث فرهنگی در مناطق گردشگری و ساحل دریای گیلان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های 28 گانه ملاک اصلی گروه ارزیابی بازرسان وزارت کشور بوده و مسئولیت هر دستگاه مشخص شده است.

پورعزیزی با قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی بسیج در مناطق گردشگری و طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان، تصریح کرد: بعضی از دستگاه‌های فرهنگی فعالیت ضعیفی ارائه کردند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گیلان با تأکید بر اینکه تهیه و توزیع بروشور نقاط گردشگری استان به عهده فرهنگ ارشاد اسلامی استان است، بیان کرد: آثاری از فعالیت‌های اداره مذکور در تیر و مرداد امسال در طرح‌های سالم‌سازی دریا مشاهده نشده است.

وی مسئولیت مستقیم فعالیت‌های فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا را به عهده فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دانست و یادآور شد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد نمره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مباحث فرهنگی طرح‌های سالم‌سازی دریا منفی است.

پورعزیزی فصل بارندگی گیلان را از 15 شهریور ماه اعلام کرد و گفت: گردشگران از تاریخ مذکور از ساحل دریا کمتر استفاده می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گیلان خواستار نصب تابلوی طرح‌های سالم‌سازی دریا در مبادی ورودی جاده‌ها، شهرها شد و خاطرنشان کرد: تابلوی طرح‌های سالم‌سازی دریا باید در هر 10 کیلومتر در جاده‌ها نصب شود.

وی فاصله نصب تابلو در ساحل دریا را هر 100 متر عنوان کرد و افزود: تاکنون درباره موضوع مذکور از طرف دستگاه‌های متولی اقدامی انجام نشده است.

پورعزیزی، نبود امام جماعت در طرح‌های سالم‌سازی دریا را از جمله موضوع‌های فرهنگی عنوان کرد و یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی در زمینه مذکور اقدام‌های لازم را انجام دهد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان در طرح‌های سالم‌سازی دریا حضور فعال ندارند، اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در بحث بازرسی از غرفه‌های طرح‌های سالم‌سازی دریا حضور پر رنگ داشته باشد.

وی خواستار ارتقای فعالیت گروه‌های تذکر زبانی در طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان شد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی از دیگر اموری است که باید در طرح‌های مذکور ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/84001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول