اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کارشناسان

استانداردهای مدیریت در برق منطقه‏‌ای سمنان پیش‌‏ممیزی شد

پیش‏‌ممیزی استانداردهای «مدیریت محیط زیست» و «ایمنی و بهداشت حرفه‏‌ای» در شرکت برق منطقه‌‏ای سمنان انجام شد.

استانداردهای مدیریت در برق منطقه‏‌ای سمنان پیش‌‏ممیزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی برق منطقه‏‌ای سمنان، بـه منظور سنجش میزان آمادگی و تعیین نقاط ضعف، قابل بهبود و عدم انطباق با استانداردهای 14001 ISO و 18001 OHSAS، گروه ممیزی شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان بخش‏های مختلف این شرکت را مورد ممیزی قرار دادند.

در جلسه اختتامیه این ممیزی یک روزه که با حضور سرپرست، معاونان و مدیران و اعضای گروه ممیزی در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید غلامعلی میرحاج شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان برگزار شد، یعقوب قلیچ‏لی به عنوان سرممیز، گزارشی از نتایج به دست آمده از ممیزی به حاضران ارایه کرد.

قلیچ‏لی وضعیت کلی شرکت را در خصوص استقرار استانداردهای «مدیریت محیط زیست» و «ایمنی و بهداشت حرفه‌‏ای» در مقایسه با ممیزی‏های داخلی قبلی بهتر دانست.

وی با اشاره به نقاط قوت شرکت در این حوزه نظیر وجود کمیته‏‌ها و کارگروه‏‌های فعال ایمنی و پروژه ارگونومی در معاونت بهره‌‏برداری و وضعیت خوب پست‏های انتقال و فوق توزیع، به بیان نقاط قابل بهبود و عدم انطباق‏‌ها پرداخت و اظهار امیدواری کرد؛ در مدت باقی‏مانده تا انجام ممیزی نهایی (شخص ثالث) نسبت به رفع آنها اقدام شود.

ملیحه اسفندیاری‏‌فرد، نماینده مدیرعامل برق منطقه‏‌ای سمنان در سیستم مدیریت یکپارچه نیز در این مراسم با تشکر از مدیریت ارشد شرکت به دلیل اهتمام در اجرای اصولی این استانداردها اظهار کرد: آنچه به عنوان نتایج ممیزی ارایه شده است، نتیجه ممیزی و مشاهدات به صورت تصادفی بوده و باید با نگاهی دقیق‏‌تر آنها را به تمامی سازمان توسعه داد و نسبت به بهبود شرایط اقدام کرد.

سیدعلی‏‌اکبر صباغ، عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان نیز در این جلسه گفت: دریافت گواهی‏نامه‏‌های استانداردهای مدیریتی به تنهایی هدف نیست؛ بلکه باید ضمن دریافت این گواهی‏نامه‏‌ها که نشان از توانایی و تخصص و تعهد کارکنان شرکت است، در مسیر بهبود مستمر و مداوم سازمان برای ارایه خدمتی بهتر، همراه با توجه ویژه به منابع انسانی، جامعه و محیط زیست حرکت کنیم.

وی یادآور شد: شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان در حال حاضر دارای گواهی‏نامه استاندارد مدیریت کیفیت (ISO 900: 2008) بوده که با استقرار دو استاندارد «مدیریت محیط زیست» (14001:2004 ISO) و «مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‏‌ای» (18001:2007 OHSAS) شاهد استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در این شرکت خواهیم بود.

انتهای پیام/2249/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول