اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

توسعه اقتصادی کشور در گرو استانداردسازی کالاها است

استاندار قزوین گفت: استانداردسازی و تولید کالای با کیفیت به جریان اقتصادی سالم کشور کمک بسزایی می‌کند.

توسعه اقتصادی کشور در گرو استانداردسازی کالاها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی کالاهای استاندارد که امروز در سالن اجتماعات نمایشگاه‌ دائمی بین‌المللی استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه استانداردسازی و تولید کالای با کیفیت موجب افزایش سطح بهره‌وری می‌شود، اظهار داشت: این امر به جریان اقتصادی سالم کشور کمک بسزایی می‌کند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی برای تولید محصول باکیفیت و استاندارد و ارایه آن به بازار مصرف می‌توانند موجب توسعه و رونق کشور شوند، ابراز داشت: تعامل سازمان ملی استاندارد با واحدهای تولیدی می‌تواند این هدف را در زمان کوتاه‌تری محقق کند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه باید تعامل سه جانبه بین مصرف‌کننده، تولیدکننده و سازمان ملی استاندارد وجود داشته باشد، اذعان داشت: با ایجاد این تعامل می‌توان کیفیت و نظارت بر تولید کالاها را در استان قزوین ارتقا داد.

عجم به تحریم‌های اقتصادی کشور از سوی مستکبران اشاره کرد و گفت: برخی از تولیدکنندگان فکر می‌کنند با وجود این تحریم‌ها باید کالاهای بی‌کیفیت تولید کرد تا بتوانند در بازار رقابت کنند که این مطلب به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان واحدهای صنعتی در این وضعیت با تولید کالای با کیفیت و استاندارد و کاهش قیمت تمام شده می‌توانند به راحتی در بازارهای داخلی و خارجی رقابت کنند و فروش محصولاتشان را در این بازارها افزایش دهند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه باید مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از شرایط مصرف و تولید محصولات در کشور رضایت داشته باشند، اظهار داشت: با تحقق این اقدام می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کرد.

این مسئول بیان کرد: تولیدکنندگان با بکارگیری نیروهای متخصص در تولید کالای با کیفیت و مطلوب می‌توانند رضایت مصرف‌کنندگان را از مصرف محصولاتشان ارتقا و با فروش بیشتر محصولات وضعیت مالی واحدها را رونق دهند.

وی با اشاره به اینکه با تولید کالای با کیفیت ایرانی علاقه مصرف‌کنندگان به مصرف این کالاها افزایش می‌یابد، متذکر شد: آحاد جامعه با خرید محصولات داخلی کمک بسزایی به رونق و گردش اقتصادی ایفا می‌کنند.

*نمایشگاه استاندارد فرصتی برای معرفی محصولات به مردم

استاندار قزوین با بیان اینکه برپایی نخستین نمایشگاه کالای استاندارد در استان قزوین ویترینی از محصولات تولید شده این استان است، بیان کرد: مردم در این ویترین به راحتی می‌توانند نقص‌های موجود در محصولات را مشاهده کنند و این ضعف‌ها را در راستای برطرف شدن به تولیدکنندگان ارایه دهند.

عجم با اشاره به اینکه محصولات تولیدکنندگان استان قزوین در نمایشگاه تخصصی استاندارد کالاها در معرض بازدید آحاد جامعه قرار گرفته است، ابراز داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان قزوینی است تا محصولاتشان را به خوبی به مردم معرفی کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه استان قزوین در زمینه‌های صنعت و کشاورزی موفقیت‌های خوبی را در کشور به دست آورده است، یادآور شد: این مهم در گرو تعامل خوب بین مدیران این استان بوده که هر روز نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/77009/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول