اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد

بلاتکلیفی پرونده‌های وام توسعه کشاورزی خوزستان در بانک‌ها

استاندار خوزستان با انتقاد از بلاتکلیفی پرونده‌های متقاضیان وام توسعه کشاورزی از بانک‌های عامل خواست برای ارسال پرونده‌ها به صندوق توسعه ملی چاره‌اندیشی کنند.

بلاتکلیفی پرونده‌های وام توسعه کشاورزی خوزستان در بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در نشست کارگروه توسعه کشاورزی که عصر امروز در سالن شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان در جذب اعتبارات طرح‌های توسعه کشاورزی کارهای مناسبی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: از دو ماه پیش، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان را مکلف کردیم که به طور مستمر به تهران بروند و در جلسات صندوق توسعه ملی شرکت کنند و به مصوبات این صندوق سرعت بخشند.

وی به بلاتکلیفی پرونده‌های بعضی از متقاضیان وام توسعه کشاورزی در بانک‌ها اشاره و تصریح کرد: در بانک‌های عامل کشور، برای ارسال پرونده‌ها به صندوق توسعه ملی مشکلاتی وجود دارد که روسای بانک‌های استان باید آن‌ را پیگیری کنند.

حجازی خاطرنشان کرد: لازم است که از این هفته نمایندگان بانک‌های استان با حضور در تهران در جلسات هفتگی صندوق توسعه ملی شرکت و کار‌شناسان مربوطه را شناخته و با مشکلات موجود آشنا شوند.

استاندار خوزستان به تمرکز پول مردم در بانک‌ها و روند کند پرداخت تسهیلات اشاره کرد و خطاب به روسای بانک‌ها گفت: تورم با همین بازی‌هایی که در بانک‌ها با پول انجام می‌شود به وجود می‌آید.

وی افزود: چرا باید با این تورم بالای 20 درصد مردم برای گرفتن تسهیلات به زحمت بیفتند، این مسئله خسارات جبران‌ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح‌های توسعه کشاورزی فارغ‌التحصیلان این رشته را به کار امیدوار کرده است، عنوان کرد: نباید کاری کنیم که جوانانی که انگیزه پیدا کرده‌اند ناامید و دلسرد شوند.

حجازی خاطرنشان کرد: طرح توسعه کشاورزی خوزستان از طرح‌های مورد تایید مقام معظم رهبری است و می‌تواند به عنوان یک طرح موفق ادامه یابد.

وی ادامه داد: امسال به ‌محض ابلاغ منابع به بانک‌ها باید کار را ادامه دهیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه روال واگذاری اراضی شناسایی شده دولتی به اشخاص را کوتاه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که این زمین‌ها به طور رسمی در اختیار مردم قرار گیرد و این افراد بتوانند با گرفتن سند این زمین‌ها به عنوان وثیقه برای پیشرفت کار خود استفاده کنند.

انتهای پیام/72011/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول