اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد:

بانک مهر اقتصاد در تحقق بانکداری اسلامی پیشگام است

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد گفت: بانک مهر اقتصاد در سال‌های اخیر با اجرای قانون بانکداری اسلامی توانسته است نقش پیشتاز خود را ایفا کرده و به انجام برساند.

بانک مهر اقتصاد در تحقق بانکداری اسلامی پیشگام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامحسن تقی نتاج صبح امروز در همایش خانوادگی کارکنان بانک مهر اقتصاد استان اردبیل که در سالن ولایت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ما سالروز ورود آزادگان سرفراز به کشورمان را به خاک پاک میهن گرامی می‌داریم و امروز در سایه مجاهدت و جانفشانی آنهاست که در این کشور امنیت پایدار و عزت واقعی عینیت پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در مقایسه با کشورهای همسایه و منطقه شرایط کشورمان متفاوت‌تر از سایر کشورهای منطقه است، به گونه‌ای که شاهد ایجاد فضای امن و آرام و آرامش حقیقی در کشورمان هستیم که به وجود آمدن چنین فضایی در کشورمان جای شکر و سپاسگزاری دارد.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد یادآور شد: بانک مهر اقتصاد افتخار دارد با برپایی 800 شعبه در کشور با تلاش و همت 7 هزار نفر از همکارانمان جدیدترین و برترین خدمات را به هموطنانمان در نظام پولی و بانکی ارائه می‌دهیم به طوری که این مجموعه بعد از 20 سال فعالیت امروز در اوج برتری و پیشگامی در اجرای قانون بانکداری بدون ربا قرار دارد.

این مسئول مهمترین دغدغه بانیان و متولیان این بانک را تحقق بانکداری اسلامی توصیف کرد و بیان داشت: تحقیقات نشان می‌دهد که اجرای بانکداری اسلامی به همت این مجموعه یک توفیق عظیم الهی است که بانک مهر اقتصاد یک سر و گردن بالاتر از تمام موسسات پولی و بانکی به این موفقیت دست پیدا کرده است.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد افزود: تحقق بانکداری اسلامی هر چند حرکتی ارزشمند است اما تکلیفی است که همه باید در انجام معاملات اقتصادی و پولی به این شیوه متوسل شده و بتوانیم از ظرفیت‌های عظیم بانکداری اسلامی در تحقق اهداف و آرمان‌های خودمان بهره بگیریم.

نتاج افزود: ما آماده هستیم دستاوردهای خودمان را در عملیاتی کردن بانکداری اسلامی با نگاه اعتقادی و رایگان در اختیار سایر موسسات و بانک‌ها قرار دهیم تا آنها نیز بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بیش از 7 هزار نفر از همکاران ما در سراسر کشور با آموزش‌های لازم مسلط به این نوع بانکداری بوده و قطعاً‌ تجربیات خود را در اختیار سایر مجموعه‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری قرار می‌دهند تا اجرای این قانون در سطح کشور فراگیر شود.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد ادامه داد: ما اگر امروز 12.5 میلیون سپرده‌گذار در کشور داریم همه به واسطه اعتماد مردم به این بانک در اجرای صحیح و اصولی بانکداری اسلامی است که بانک مهر اقتصاد را به عنوان مرجع قابل اعتماد شناخته و از حضور در این بانک ابراز رضایت دارند.

نتاج با قدردانی از تلاش همکاران بانک مهر اقتصاد و خانواده‌های آنها که در این راه این مجموعه را یاری کرده‌اند، گفت: ما یقین داریم که در سایه لطف الهی و رضایت و همراهی خانواده همکاران روز به روز توفیقات ما در سطح ملی افزایش یافته و شک نداریم که بانک مهر اقتصاد در سایه این همدلی‌ها و کانون مهر و محبت‌ها می‌تواند به توفیقات بیشتر و ارزشمند دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: ارزشمندی نظام خانواده به حدی است که همراهی و پشتیبانی اهالی یک خانواده می‌تواند برگ برنده و حرکت موفقیت‌آمیز یک مجموعه متشکلی باشد که امروز چنین توفیق و موفقیتی را در مجموعه بانک مهر اقتصاد شاهد و ناظر هستیم.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول