اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

منابع بانکی مطمئن‌ترین سرمایه توسعه‌ای استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: ما در تحقق برنامه‌ها و اهداف توسعه‌ای خود در سطح استان به کمک و همراهی منابع بانکی و وصول در‌آمدهای بیشتر از این مسیر نیاز داریم.

منابع بانکی مطمئن‌ترین سرمایه توسعه‌ای استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در همایش خانوادگی کارکنان بانک مهر اقتصاد اردبیل در سالن ولایت این شهر اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد با شیوه مناسب و خدمات مطلوب متناسب با اخلاق اسلامی و الگوی بانکداری مکتبی سعی می‌کند شیوه متفاوت‌تری را در سطح کشور و استان ارائه کند.

وی یکی از برجستگی‌های این بانک را در نقطه تعامل با بدهکاران، حفظ عزت و احترام آنها توصیف کرد و افزود: مسئولان این بانک با دعوت از بدهکاران و انجام صحبت‌ها و مشاوره‌های صمیمانه و دوستانه سعی می‌کنند مشکلات و برخی گرفتاری‌های دریافت‌کنندگان تسهیلات را فهمیده و با آن آشنا شوند تا مطابق با شرایطی که دریافت‌کنندگان تسهیلات دارند، با آنها مدارا داشته باشند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بنده شنیده‌ام که مسئولان بانک مهر اقتصاد در خصوص پرونده‌های متعدد ضمن حفظ اخلاق اسلامی و تعامل مثبت سعی کردند طلب بانک را وصول کنند، بدون اینکه خدشه‌ای به حیثیت و آبروی افراد وارد شود که در این زمینه حتی بانک موظف شده است ملکی که در قبال بدهی دریافت کرده است، به خود اهل آن خانه اجاره دهد تا آبروی فرد در برابر دوستان و اطرافیانش حفظ شود.

نیکزاد ادامه داد: ما در بحث مدیریت کلان کشور نیز به چنین شیوه‌ها و نگرش‌هایی نیاز داریم که مدیریت بانک اقتصاد سعی کرده است در سال‌های اخیر الگوی مناسبی را در همراهی و همسویی با بدهکاران و افراد کم‌توان مالی در بازپرداخت بدهی خود به بانک انجام دهد.

این مسئول عنوان کرد: ما در سازمان همیاری شهرداری‌ها نیز با مشکلاتی در پرداخت معوقات سنگین روبرو بودیم که در یک تعامل و همراهی با بانک مهر اقتصاد سعی کردیم هتل شورابیل اردبیل را تحویل این بانک داده تا بخش عظیمی از بدهی‌های خودمان را تسویه کنیم.

رئیس شورای اداری استان بیان داشت: قطعاً‌ این واگذاری سبب خواهد شد تا با کمک بانک مهر اقتصاد هتل شورابیل که به یک مجموعه منحصر به فرد و زیبا تبدیل شده و همه هموطنانمان به ویژه کارکنان این مجموعه بتوانند از آن بهره بگیرند.

دشمن اجازه نمی‌دهد ما در پیشرفت پروژه‌ها توفیقی به دست آوریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی با تحریم‌ها و تهدیدها سبب شده‌اند تا ما نتوانیم در اجرا و عملیاتی کردن پروژه‌ها با توفیقات خوبی روبرو شویم، گفت: یکی از عوامل و علل پیشرفت نداشتن پروژه‌های عمرانی و اجرایی ما کارشکنی دشمنان است.

این مسئول در خصوص اجرای پروژه سد عمارت به عنوان یک مجموعه آبی عظیم در سطح استان خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه با ظرفیت ذخیره‌سازی 230 میلیون متر‌مکعب و آبیاری 20 هزار هکتار از اراضی دشت مغان فرصت‌های اشتغال و افزایش تولید محصولات استراتژیک را به دنبال دارد که برای تکمیل این پروژه باید از کمک‌های منابع بانکی و فروش سایر مجموعه‌ها استفاده کرد.

استاندار اردبیل افزود: با تزریق سالانه 4 تا 5 میلیارد تومان اعتبار این پروژه در دراز مدت به بهره‌برداری می‌رسد که ضرورت دارد از منابع بانکهایی همانند بانک مهر اقتصاد در این زمینه استفاده کنیم تا بتوانیم پروژه‌ها را هر چه سریع‌تر از منابع بانکهایی همانند بانک مهر اقتصاد تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود یادآور شد: ما در سطح استان در پروژه‌های راهسازی و تکمیل برخی از پروژه‌های زیر‌بنایی چشم امیدمان به حمایت‌ها و کمک‌های موسسات‌ و بانک‌های معتبر است تا با سرمایه‌گذاری آنها بتوانیم در میان مدت بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های خودمان را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/62007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول