اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دفاع مقدس هرگز در کشور کمرنگ نمی‏‌شود

استاندار زنجان گفت: دوران دفاع مقدس هرگز در نزد مردم کمرنگ و فراموش نمی‎شود.

دفاع مقدس هرگز در کشور کمرنگ نمی‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: صبر، مقاومت و اراده‏های پولادین آزادگان امروز بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه آزادگان و رزمندگان جمهوری اسلامی ایران انگیزه بسیار قوی داشتند، خاطرنشان کرد: آنها حتی در زمانی که اسیر بودند نیز در انجام رسالت خود از جان مایه گذاشتند و هرگز دریغ نکردند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس باید از هر امکانی در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد، اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس عرصه هنرنمایی امام خمینی (ره)، دین، مردم و عرصه هنرنمایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با تاکید بر اینکه این هنرنمایی‎ها یک مقطع پر افتخار و مقتدری را از تاریخ جمهوری اسلامی ایران نشان می‏دهند، تصریح کرد: امروز جایگاه و اعتقادات همه ما در گرو دفاع مقدس است اگر دفاع مقدس کمرنگ شود همه این مباحث نیز کمرنگ و فراموش می‏شود.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه فلسفه ایثار و شهادت و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست، یادآور شد: هرگز این دوران با ارزش فراموش نمی‏شود.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس مردم برای شهادت از یکدیگر سبقت می‎گرفتند، ادامه داد: امروز نیز نقش و حضور مردم در صحنه‏های مختلف ستودنی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه هر نظامی با هر سلیقه، دین و آیینی اگر مردم پشت آن نباشد، شکست می‏خورد، افزود: ملت شریف ایران در دوران دفاع مقدس پشتیبان نیروهای مسلح بودند.

وی با تاکید بر اینکه اگر کمک‏ها، صبر و استقامت و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس نبود، اتفاقات ناگواری رخ می‏داد، اذعان داشت: حضور مردم در صحنه‏ها کشور را از خطرها مصون می‏کند.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه همه دوران دفاع مقدس از برجستگی‏های ویژه‏ای برخوردار است، تصریح کرد: برخی از برجستگی‏ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید بیشتر به آنها پرداخته شود.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول