اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران گلستان:

دوره آموزشی بی‎سیم در گرگان برگزار شد

عضو و ناظر کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران استان گلستان گفت: با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان کارگاه آموزشی بی‎سیم در گرگان برگزار شد.

دوره آموزشی بی‎سیم در گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر میرزایی صبح امروز در حاشیه برگزاری این کارگاه تخصصی اظهار داشت: مجوز این دوره آموزشی 12 ساعت بوده و از کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان اخذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی پیش از این برای دبیران شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‎ها و برخی از نمایندگان دستگاه‎های اجرایی برگزار شده است.

میرزایی تصریح کرد: بنابر اهمیت به روزرسانی اطلاعات دستگاه‎ها و کارشناسانی که این دوره را نگذرانده‌اند، دوره آموزشی با شرکت این جامعه هدف در محل سالن کنترل و فرماندهی مدیریت بحران برگزار شد.

وی ادامه داد: این آموزش در امتداد دوره آموزشی ارتباطات رادیویی است که سرفصل‎های متفاوتی با آن را دارا است.

کسب مجوز دوره کشیک مدیریت بحران از کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری گلستان

این کارشناس مسئول مدیریت بحران استان گلستان با تاکید بر برنامه آموزشی سال‌جاری برای نمایندگان دستگاه‎های اجرایی و دبیران شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها افزود: چندی قبل مجوز دوره آموزشی کشیک در مدیریت بحران از کارگروه تحول اداری و منابع انسانی استان اخذ شد.

میرزایی اذعان داشت: جامعه هدف این آموزش، نمایندگان دستگاه‎های اجرایی و کارکنان مدیریت بحران استان هستند که وظیفه کشیک را در این اداره کل بر عهده دارند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت و همکاری دستگاه‎های اجرایی استان در کشیک‌ مدیریت بحران اضافه کرد: این برنامه از سال گذشته آغاز شده و با تعامل مناسب اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان همچنان استمرار یافته است.

عضو و ناظر کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات مدیریت بحران استان گلستان متذکر شد: حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در محل کشیک مدیریت بحران ضمن افزایش همراهی دستگاهی، آنان را با شرایط کاری این اداره کل آشنا می‌سازد.

هنر مدیریت بحران یکپارچه‌سازی توان همه دستگاه‌های عملیاتی است

میرزایی یادآور شد: هنر مدیریت بحران، یکپارچه‌سازی توان همه دستگاه‌های عملیاتی در چهار مرحله مدیریتی بحران (آمادگی، پیشگیری، مقابله، بازسازی و بازتوانی) است و این اداره کل در این مسیر سعی کرده است از توانمندی دستگاه‎های اجرایی استان استفاده کند.

وی با اشاره به برنامه‌های تقویت مبادی ارتباطی در مدیریت بحران گلستان گفت: تاکنون برای تقویت این زیرساخت در حوزه مدیریت بحران استان، گام‎های ارزشمندی برداشته شده است.

بهره‌برداری از نخستین دکل مخابراتی مرتبط با مدیریت بحران در سطح کشور

میرزایی اضافه کرد: بهره‌برداری از نخستین دکل مخابراتی مرتبط با مدیریت بحران در سطح کشور و راه‌اندازی سیستم ارتباطی بی‎سیم با مرکز و تمامی استان‎ها از جمله اقدامات مهم و ارزشمندی است که طی دو سال اخیر انجام پذیرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده در سال‌جاری، بتوان از ظرفیت مخابراتی و رادیویی استان بهترین بهره‌برداری را به عمل آورد.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی، این استان هر ساله شاهد حوادث و بلایای متعدد طبیعی است.

انتهای پیام/83002/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول