اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

خبرنگاران بازو‌های مدیران برای مدیریت بحران‌ها هستند

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران به عنوان بازو‌های مدیران در راستای مدیریت بحران‌های موجود در سطح کشور و جلوگیری از تبدیل چالش‌ها به بحران هستند.

خبرنگاران بازو‌های مدیران برای مدیریت بحران‌ها هستند

مجید منصوری بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای مدیریت بحران‌های موجود در سطح جامعه اظهار کرد: زمانی که بحرانی اعم از بحران‌های طبیعی، انسانی و اجتماعی در سطح جامعه ایجاد می‌شود، برای مدیریت این بحران‌ها باید از موضوع مورد نظر یک شناخت کافی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولان ارشد و تصمیم‌گیرنده نظام و خبرنگاران به عنوان نخستین افرادی هستند که در زمان بروز بحران‌ها وارد صحنه می‌شوند، اضافه کرد: مسئولان و خبرنگاران باید در کنار یکدیگر و به صورت هماهنگ در راستای مدیریت این بحران‌ها تلاش کنند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی خبرنگاران در سطح جامعه در زمان بروز بحران‌ها باید به موقع باشد، تصریح کرد: هماهنگی مدیران و خبرنگاران در راستای رسیدگی به مشکلات جامعه سبب مدیریت بحران‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید با اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع، صحیح و براساس انصاف و عدالت در راستای مدیریت بحران‌های موجود در سطح کشور تلاش کنند، ادامه داد: خبرنگاران به عنوان بازو‌های مدیران در راستای مدیریت بحران‌های موجود در سطح کشور و جلوگیری از تبدیل چالش‌ها به بحران هستند.

منصوری بیدکانی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان یکی از ارکان اصلی برای مدیریت بحران‌ها و چالش‌های موجود در سطح جامعه هستند، تاکید کرد: فعالیت این افراد برای مدیریت بحران‌ها باید بیداری‌بخش، حرکت‌دهنده و جهت‌دهنده باشد و این قشر باید مردم را نسبت به چگونگی برخورد با چالش‌ها و بحران‌ها آگاه کنند.

وی با تاکید بر اینکه البته این افراد باید در انجام رسالت خود به منظور اطلاع‌رسانی برای مدیریت بحران‌ها نوع و پیام بحران‌ها را شناسایی کنند، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون بحران‌های مختلفی در کشور وجود داشته است و مسئولان در کنار خبرنگاران و همراهی با مردم این بحران‌ها را پشت سر گذاشته‌اند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهت‌گیری مطبوعات و مسئولان برای جلوگیری از تبدیل چالش‌ها به بحران و مدیریت بحران‌ها باید همسو باشد، گفت: جامعه خبری یک تنه می‌توانند یک چالش را به بحران و یا یک بحران را به چالش .و سپس به یک موضوع عادی تبدیل کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول