اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

توسعه ارتباطات از برنامه‌های جدی مدیریت بحران گلستان است

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: توسعه ارتباطات بی‎سیمی و رادیویی از اولویت‌ها و برنامه‌های جدی مدیریت بحران گلستان است.

توسعه ارتباطات از برنامه‌های جدی مدیریت بحران گلستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی دوره آموزشی ارتباطات رادیویی (E.U.C) اظهار داشت: قرار گرفتن سیستم ارتباطات رادیویی مدیریت بحران در فضای تازه تاسیس این اداره کل در مسیر توسعه و گسترش این ظرفیت مهم ارتباطی است.

این سیستم قابلیت لینک مستقیم خطوط تلفن با بی‎سیم را دارد

وی خاطرنشان کرد: این سیستم دارای پنج کنسول مجهز به خطوط ثابت تلفن و سیستم‎های ارتباطی رادیویی و قابلیت لینک مستقیم خطوط تلفن با بی‎سیم را دارد.

سمیعی یادآور شد: از طریق این سیستم دستگاه‎های عملیاتی در مواقع بحرانی می‌توانند ضمن ارتباط مستمر در قالب یک مدیریت یکپارچه به ایفای نقش خود در این پروسه بپردازند.

 

 

پیامد تقویت سیستم ارتباطی تحکیم ارتباطات و تعاملات دستگاهی است

وی ادامه داد: در این مجموعه ارتباطی دستگاه‌های عملیاتی می‌توانند همزمان اطلاعات تخصصی را از محل حادثه به مرکز فرماندهی بحران یا بالعکس گزارش دهند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان متذکر شد: با راه‎اندازی سیستم‎های ارتباطی و دریافت اطلاعات به موقع در زمان مقابله، مدیران می‌توانند تحت یک فرماندهی واحد، بهترین تصمیمات و واکنش‎ها را نسبت به حوادث از خود بروز دهند.

سمیعی اضافه کرد: خوشبختانه هماهنگی و تعامل مناسبی بین دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی استان حاکم است که این سیستم ارتباطی می‌تواند این پیوندهای کاری را مستحکم‌تر سازد.

برگزاری دوره 24 ساعته آموزشی ارتباطات رادیویی

وی با اشاره به صدور مجوز 24 ساعته برای برگزاری دوره آموزشی ارتباطات رادیویی (E.U.C) اذعان داشت: مجوز این دوره به پیشنهاد این اداره کل و توسط کارگروه تحول اداری و آموزش منابع انسانی استان صادر شده است.

سمیعی یادآور شد: قرار است فردا سه‎شنبه، 22 مردادماه این دوره آموزشی برای حدود 40 تن از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در محل این اداره کل برگزار شود.

به گفته وی، اساتید این دوره از تهران اعزام شده‌اند و بر مبنای سرفصل‌های آموزشی اقدام به تدریس این دوره خواهند کرد.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی، این استان هرساله شاهد حوادث و بلایای متعدد طبیعی است.

انتهای پیام/83002/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول