اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با موج دوم سفرهای تابستانی صورت گرفت

اعمال تخفیف‌ در برخی از هتل‌های زنجان تا سقف 15 درصد

رئیس جامعه هتل‌داران استان زنجان گفت: همزمان با موج دوم سفرهای تابستانی برخی از هتل‌های استان زنجان تا سقف 15 درصد در ارائه خدمات خود تخفیف می‌دهند.

اعمال تخفیف‌ در برخی از هتل‌های زنجان تا سقف 15 درصد

کامیار اسکندریون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پس از ماه مبارک رمضان و با آغاز موج دوم سفرها، سطح اشغال هتل‌ها نیز بالا رفته است.

وی با اشاره به اینکه سطح اشغال هتل‌ها و تعداد مسافران در ماه مبارک رمضان پایین بوده است، تصریح کرد: این شرایط پس از عید سعید فطر به نسبت بهتر از گذشته شده است.

رئیس جامعه هتل‌داران استان زنجان با بیان اینکه برخی از هتل‌داران زنجانی تا سقف 15 درصد در ارائه خدمات خود تخفیف می‌دهند، اضافه کرد: برخی از هتل‌ها نیز تخفیفی اعمال نکرده‌اند.

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود در شهریور ماه سال‌جاری تعداد مسافران ورودی و اقامت‌کننده به استان زنجان و مراجعان به هتل‌ها بیشتر از ماه‌های گذشته شود.

اسکندریون تعداد هتل‌های استان زنجان را 10 باب برشمرد و افزود: این هتل‌ها با برنامه‌ریزی‌های خوب آماده میزبانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند.

انتهای پیام/73006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول