اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن:

نهضت هتل‌سازی در قم باید شکل بگیرد

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن با اشاره به وضعیت شهر و استان قم از نظر واحدهای تجارتی و اقامتی تاکید کرد: قم در این زمینه با فقر روبه‌رو است و باید در این خصوص شاهد شکل‌گیری نهضت هتل‌سازی در این شهر باشیم.

نهضت هتل‌سازی در قم باید شکل بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجتبی بیگدلی یکشنبه شب در ضیافت افطار کارآفرینان و خادمان عرصه اشتغال، کارآفرینی و انبوه سازی مسکن که در هتل پارسا قم برگزار شد با اشاره به وضعیت ساخت مسکن مهر در کشور تصریح کرد: در زمان تصدی وزارت مسکن آقای سعیدی کیا 10 هزار مسکن ساخته شد ولی در دوران آقای نیک زاد ساخت مسکن به 6 میلیون واحد رسید.

وی با اشاره به نقش انبوه سازان در تحقق احداث این میزان مسکن به ویژه در بخش مسکن مهر تاکید کرد: در صنعت انبوه سازی هزار و 200 عنوان شغلی موجود بوده و گسترش این صنعت نقش بسیار مهمی در توسعه اشتغال در کشور دارد و انبوه سازان با فعالیت‌های خود به ایجاد اشتغال در کشور کمک شایانی می‌کنند.

رئیس انجمن انبوه سازان مسکن با اشاره به وضعیت شهر و استان قم از نظر واحدهای تجارتی و اقامتی تاکید کرد: قم در این زمینه با فقر روبه‌رو است و باید در این خصوص شاهد شکل گیری نهضت هتل سازی در این شهر باشیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فراهم کردن امکانات اقامتی مناسب در شهر قم با وجود حضور میلیونی زائران در این شهر تاکید کرد: باید شورای شهر قم در این زمینه عزمی جدی داشته باشد.

بیگدلی ساخت حسینیه در این شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما هرچه داریم از ائمه اطهار(ع) است و بنابراین در شهر مقدس قم باید نهضت حسینیه‌سازی هم به راه بیفتد.

وی با اشاره به توسعه قم از نظر جمعیتی تاکید کرد: جمعیت قم در دوران پس از انقلاب در شرایطی افزایش یافته که وسعت این شهر به شکل افقی موجب شده با مشکلات متعددی روبه‌رو باشیم.

رئیس انجمن انبوه‌سازان مسکن ضرورت توجه به احداث ساختمان‌های بلند و بلندمرتبه سازی در قم داریم بیان کرد: با این روش می‌توان گسترش جمعیت را به شکل صحیح مدیریت کرد.

انتهای پیام/2258/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول