اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم از دور رفت

داور قمی قاضی مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور شد

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از قضاوت داور بین‌المللی کشتی قم در مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

داور قمی قاضی مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور شد

محسن وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سه ماه بعد از پایان پیکارهای لیگ دسته برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی، مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد آغاز شد.

وی ادامه داد: بر خلاف رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور که استقبال تیم‌های باشگاهی از لیگ برتر آن چندان خوب و قابل توجه نبود، به محض اعلام ثبت‌نام از تیم‌های مایل به حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، این لیگ به شدت مورد استقبال تیم‌های مختلف قرار گرفت.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: سازمان لیگ فدراسیون کشتی به منظور گسترش و تعمیم هر چه بیشتر ورزش ملی و سنتی کشتی، کشف استعدادها، پشتوانه سازی برای تیم ملی و جذب حامیان مادی و معنوی مسابقات لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: بدین ترتیب رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو گروه به انجام می‌رسد و در پایان جدال مدعیان شرکت کننده در این رقابت‌ها، به تیم‌های اول تا سوم علاوه بر کاپ قهرمانی، حکم و مدال و جوایزی اهداء خواهد شد.

وزیری یاد آور شد: همچنین تیم قهرمان این دوره از مسابقات با نظر فدراسیون کشتی به یکی از تورنمنت‌های بین المللی اعزام خواهد شد، ضمن اینکه تیم‌های اول و دوم این مسابقات مستقیما به لیگ برتر صعود خواهند کرد و از پرداخت 50 درصد مبلغ ورودیه لیگ برتر معاف می‌شوند.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته 11 تیم حاضر در پیکارهای لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در مرحله مقدماتی در دو گروه پنج و شش تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا از هر گروه دو تیم راهی مرحله نهایی شود.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: بعد از برگزاری پیکارهای هفته نخست از دور رفت این مسابقات، قرار است دیدارهای هفته دوم در حالی پیگیری شود که مسابقات حساسی در پیش است و داوران بین المللی کشتی از این هفته قضاوت‌های مهمی در لیگ دارند.

وی بیان کرد: یکی از داوران بین المللی کشتی قضاوت کننده در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور سعید عباسی داور بین المللی کشتی قم است که داوری دیدار تیم‌های پاس قوامین ناجا و شهدای ساری را به عهده دارد.

وزیری ادامه داد: در این دیدار که در سالن شهدای هفتم تیر تهران به انجام می‌رسد و رضا غلامی نماینده سازمان لیگ است، نقی کلانتری نیز نماینده فدراسیون است و سعید عباسی از قم، به همراه فریدون عابدین‌نژاد و سیدمحمد افتخاریان از البرز این دیدار را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول