اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

استان البرز با برنامه‌ریزی به جایگاه واقعی خود در ورزش دست می‌ِیابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر لزوم حمایت از قهرمانان ملی در این استان تاکید کرد و گفت: قهرمانان ورزشی در البرز نباید فراموش شوند.

استان البرز با برنامه‌ریزی به جایگاه واقعی خود در ورزش دست می‌ِیابد

علیرضا جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز اگر چه به تازگی تاسیس شده و از نظر وسعت و مساحت بسیار کوچک‌تر از استان‌های دیگر بوده، اما در حوزه ورزش از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بسیاری برخوردار است.

وی تصریح کرد: ورزشکاران جوان استان البرز در رشته‌های مختلف ورزشی بارها موفق به کسب عناوین و افتخارات با ارزش آسیایی و جهانی و حتی در المپیک شدند که این افتخارات نشان‎دهنده استعداد و توانمندی بسیار بالای جوانان استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: به عنوان نمونه در آخرین رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان و همچنین مسابقات المپیک ناشنوایان دو ورزش خوب و با استعداد البرز موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شدند.

جوانمردی تاکید کرد: به طور قطع ما نباید به این سطح از موفقیت بسنده کنیم و می‌توانیم با برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری لازم، زمینه رشد و شکوفایی جوانان ورزشکار و ورزش‌دوست بسیاری را در این استان فراهم کنیم.

وی افزود: در صورت تحقق این مهم شاهد خواهیم بود که در برخی از رشته‌های ورزشی استان البرز حرف اول را خواهد زد و در مجموع می‌توانیم در آینده نزدیک به جایگاه واقعی خود در ورزش کشور دست پیدا کنیم.

* برنامه توسعه ورزش استان البرز تدوین شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای تحقق این مهم چه برنامه‌ریزی انجام شده است؟ گفت: ما چند برنامه را در دستور کار داشتیم که از ابتدا برای تحقق آنها تلاش کردیم.

جوانمردی ادامه داد: نخستین هدف تدوین یک سند جامع و کامل در حوزه ورزش بود که خوشبختانه این مهم انجام شده و در صورت تخصیص اعتبارات مالی لازم و تلاش همگانی برای اجرای برنامه فوق‌، طی پنج سال استان البرز جایگاه خود را در حوزه ورزش به طور واقعی پیدا خواهد کرد.

وی افزود: این برنامه بیشتر در حوزه زیرساختی و پایه است و با اجرای آن زمینه لازم برای کشف استعداد و پرورش آنها فراهم خواهد شد.

* قهرمانان البرزی سرمایه اصلی ورزش استان هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان داشت: از سوی دیگر ما ورزشکاران حرفه‌ای و مربیان زحمت‌کش بسیاری نیز در استان البرز داریم که نباید از آنها غافل شویم.

جوانمردی تاکید کرد: همانطور که پیش از این نیز گفتم قهرمانان بسیاری در استان البرز ساکن هستند که افتخارات بین‌المللی با ارزشی برای کشورمان کسب کرده‌اند و این ورزشکاران و مربیان آنها سرمایه اصلی ورزش استان به شمار می‌آیند.

وی در پایان اظهار داشت: بنابراین برای ایجاد شرایط مناسب جهت تداوم موفقیت‌های فعلی توسط قهرمانان ملی ساکن استان البرز و همچنین استفاده از تجارب ارزشمند آنها، باید قهرمانان خود را مورد حمایت قرار داده و با این کار می‌توانیم به آینده و پرورش نسل جدید قهرمانان ملی امیدوارتر باشیم.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول