اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند تأکید شد

راه‏اندازی هیئت‏های ورزشی روستایی در دماوند / سالن‏های نیمه‏کاره روستاها تکمیل شود

راه‏اندازی هیئت‏های ورزشی روستایی و تکمیل سالن‏های نیمه‏کاره روستاهای دماوند در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند مورد تأکید قرار گرفت.

راه‏اندازی هیئت‏های ورزشی روستایی در دماوند / سالن‏های نیمه‏کاره روستاها تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بخشدار مرکزی دماوند ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تقاضا داریم تا هیئت‏های ورزشی را در سطح این شهرستان فعال‏تر کند تا بخشدار مرکزی دماوند نیز بتواند هیئت‏های ورزشی روستایی را فعال کند.

موسی بهرامی افزود: برخی از روستاهای پرجمعیت شهرستان دماوند نه تنها خودشان سالن و امکانات ورزشی دارند؛ بلکه می‏توانند علاقه‏مندان روستاهای کوچک‏تر را نیز جذب کنند.

وی برای برگزاری مسابقات ورزشی روستایی در سطح شهرستان دماوند اعلام آمادگی کرد و گفت: برگزاری این‏گونه مسابقات برای جوانان به منظور شرکت در برنامه‏های ورزشی و گرایش به امر ورزش، ایجاد انگیزه می‏کند.

بخشدار مرکزی دماوند تکمیل سالن‏های نیمه‏کاره روستایی را ضروری دانست و گفت: در روستایی مثل گرماب‏سرد جوانان مشتاق ورزش و ورزشکار داریم؛ اما سالن ورزشی روستا نیمه‏کاره است.

بهرامی اضافه کرد: در برخی از روستاها هم پیمانکار سالن کلید را دست یک کارگر معمولی داده و با گرفتن یک‌هزار تومان ورودی، افرادی که شاید حتی کفش ورزشی مخصوص سالن ندارند را به داخل سالن راه می‏دهند.

بخشدار مرکزی دماوند افزود: این کار علاوه بر بی‏نظمی و بی‏قانونی ممکن است هزینه‏هایی برای تعمیر و نگهداری سالن‏ها به وجود آورد.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول