اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان صورت گرفت

آغاز مسابقات ورزشی استانی دانش‌آموزان مددجوی دختر

جشنوراه مسابقات ورزشی استانی دانش‌آموزان دختر مددجوی کمیته امداد با عنوان پیامبر اعظم(ص) از 9 شهرستان به میزبانی تویسرکان در سالن ورزشی الغدیر در حال انجام است.

آغاز مسابقات ورزشی استانی دانش‌آموزان مددجوی دختر

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز جشنواره ورزشی استانی کانون‌های تابستانی ویژه دانش‌آموزان دختر مددجوی کمیته امداد در رشته‌های ورزشی والیبال و پینگ پنگ با عنوان پیامبر اعظم(ص) در سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر به میزبانی تویسرکان کلید خورد.

پس از انجام برنامه‌های مرسوم با رژه ورزشکاران تیم‌های ورزشی شرکت‌کننده مددجو از 9 شهرستان، با رقابت دانش‌آموزان ورزشکار والیبالیست در سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر و ورزشکاران رشته ورزشی پینگ پنگ در سالن ورزشی شهید بهرامی آغاز شد.

تیم‌های والیبال کانون‌های تابستانی کمیته امداد شهرستان‌های همدان، تویسرکان، رزن، ملایر، فامنین، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ و نهاوند متشکل از دانش‌آموزان مقاطع سوم راهنمایی تا سوم متوسطه در قالب جشنواره ورزشی پیامبر اعظم(ص) با عزمی راسخ و سرشار از نشاط به مصاف هم رفتند.

مسابقات پینگ پنگ نیز با حضور دانش‌آموزان دختر مددجوی ورزشکار  از 9 شهر استان هم‌زمان با والیبال آغاز شد.

مسابقات والیبال با داوری شش نفر از تویسرکان پس از قرعه‌کشی در 15 بازی به صورت دوره‌ای و دو حذفی با سوت فرح نانکلی، در رشته ورزشی والیبال با نبرد تیم‌های بهار و کبودراهنگ به صدا درآمد.

بازی نخست جشنواره ورزشی استانی کمیته امداد با حضور تیم‌های والیبال دانش‌آموزان دختر مددجوی کبودراهنگ و بهار در دو گیم با نتیجه دو بر صفر به نفع تیم والیبال بهار به پایان رسید.

ست بعدی مسابقات تیم ملایر به مصاف تیم رزن رفت که در یک بازی رقابتی دانش‌آموزان ملایری توانستند با نتیجه 15 بر دو بر تیم حریف غلبه کند.

بازی سوم این رقابت فشرده بازی دو تیم همدان و تویسرکان در مقابل هم بود که با ضربه‌ خوبی از سوی تیم همدان شروع شد؛ این مرحله از بازی در بین تشویق‌های هواداران دو تیم لحظه به لحظه هیجان بیشتری به خود گرفت به نحوی که امتیازها همسان با هم و یا با یک اختلاف بود.

در این رقابت تیم والیبال همدان در گیم نخست 15 بر 14 تویسرکان را برد؛ اما در گیم‌ دوم تویسرکان با امتیاز 15 بر چهار و گیم سوم با امتیاز 15 بر 13 بر حریف خود غلبه کرد.

مسابقات استانی دانش‌آموزان دختر مددجوی کمیته امداد در حال حاضر با بازی تیم‌های والیبال دانش‌آموزان دختر مددجوی امداد اسدآباد و نهاوند در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ تیم‌های برتر مسابقات ورزشی استانی کانون‌های کمیته امداد به مسابقات کشوری راه خواهند یافت و در پایان این بازی‌ها نیز ضمن اهدا جایزه، حکم قهرمانی نیز به ورزشکاران داده خواهد شد.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول