اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد

اختصاص مبلغ 300 میلیارد تومان برای اجرای طرح گاز‌رسانی

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملکرد دولت طی یک سال گذشته مطلوب و قابل توجه بوده و این موفقیت در حوزه عمرانی چشمگیر‌تر است.

اختصاص مبلغ 300 میلیارد تومان برای اجرای طرح گاز‌رسانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان، اظهار داشت: عملکرد استان طی یک سال گذشته مطلوب و قابل توجه بوده و این موفقیت در حوزه عمرانی چشمگیر‌تر است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر قطعات اول و هفتم بزرگراه زاهدان ـ زابل آماده بهره‌برداری است، افزود: این بزرگراه در یک سال قبل تنها دو قطعه 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که امروز علاوه بر اتمام دو قطعه، 60 کیلومتر جدید نیز در حال اجرای عملیات ساخت است.

وی همچنین در زمینه بزرگراه میرجاوه ـ زاهدان ـ بم افزود: نزدیک به 30 کیلومتر از این بزرگراه زیربار ترافیک رفته و 60 کیلومتر جدید نیز انعقاد قرارداد شده است.

نارویی ادامه داد: قطعه نخست بزرگراه کنارک ـ جاسک 30 درصد پیشرفت فیزیکی و قطعات دوم و سوم آن نیز 20 درصد پیشرفت دارد، ساخت چهار دستگاه پل در امتداد این بزرگراه نیز به اتمام رسیده و پل‌ آخر نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس شورای اداری سیستان وبلوچستان با بیان اینکه تاکنون در حوزه بهداشت و درمان 7 بیمارستان به اتمام رسیده، اضافه کرد: 10 هزار و 123 واحد مسکن مهر طی یک سال گذشته تحویل صاحبان آن در سطح استان شده که این تعداد معادل واحد‌های تحویل شده در 6 سال قبل است.

رئیس ستاد طرح‌های مهرماندگار سیستان و بلوچستان پیشرفت عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب از چاه‌نیمه زابل به زاهدان را تا قبل مرداد سال گذشته 13 کیلومتر عنوان کرد و افزود: اکنون ظرف یکسال اجرای این طرح 67 کیلومتر افزایش یافته است.

وی از دریافت مجوز انتقال آب از دریای عمان به شهر‌های استان نیز خبر داد و افزود: در سال جاری دو حادثه طبیعی زلزله و سیل اتفاق افتاد که مدیریت بحران به موقع و به‌هنگام وارد عمل شد و حادثه را به بهترین نحو ممکن مدیریت کرد.

ناروئی افزود: مشکلات شهر‌سازی شهرک‌ برق و جهاد زاهدان پس از 24 سال حل شد و اکنون نیز عملیات آب‌رسانی، برق‌رسانی و آسفالت خیابان‌های آن 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان از اختصاص مبلغ 300 میلیارد تومان برای گاز‌رسانی به شهر‌های استان نیز خبر داد و ابراز داشت: کلنگ انتقال گاز به پاکستان نیز توسط ریاست جمهوری گذشته با حضور رئیس جمهور پاکستان در سیستان و بلوچستان به زمین خورد.

انتهای پیام/75004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول