اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

صهیونیست و آمریکا از کشتار در مصر سود می‌برند

امام جمعه بویین زهرا گفت: هر نوع تنش و کشتار در مصر به نفع صهیونیست است و صهیونیست و آمریکا از کشتار در مصر سود می‌برند.

صهیونیست و آمریکا از کشتار در مصر سود می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا در مصلی نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت سالروز تخریب حرم و بارگاه‌های ائمه بقیع(ع) توسط گروه وهابیت در سال 1344 هجری قمری اظهار داشت: جماعت وهابیت در حقیقت ابزار دست دشمنان اسلام و مسلمین بوده که با توطئه حماقت‌گونه خویش چهره‌ای خشن و تاریک از دین مبین اسلام به سراسر دنیا معرفی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا حوادث سوریه را آیینه عبرتی برای کشور مصر دانست و بیان کرد: از تمامی ملت‌های کشورهای اسلامی و خواص و نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی دعوت می‌شود تا ضمن هوشیاری خویش مانع از دخالت پیدا و پنهان دشمنان مسلمانان در بین صفوف خویش شوند.

زرینه ابراز داشت: امروز دشمنان اسلام با جدیت تمام به دنبال تجزیه دنیای اسلام و جنگ قومیت‌ها و در نهایت تضعیف مسلمانان بوده و رد پای این توطئه خصمانه در ممالک عراق، پاکستان، لبنان و به ویژه سوریه کاملاً امروز آشکار شده است.

وی عنوان کرد: ملت‌های برادر در این مقطع حساس باید با خویشتن‌داری و هوشیاری تمام از وقوع هر نوع جنگ داخلی و برادر‌کشی پرهیز کرده و نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنند.

زرینه پشت‌پرده تمامی کشت و کشتارها و اردوکشی‌های موافقان و مخالفان رئیس‌جمهور معزول کشور مصر را آمریکا و صهیونیست بین‌الملل دانست و خشونت ارتش مصر در سرکوب اعتراضات آرام و مردمی این کشور را محکوم کرد.

وی نسبت به عواقب خطرناک جنگ داخلی در مصر هشدار داد و تصریح کرد: هر نوع تنش و منازعه بین ملت مسلمان کشور مصر همواره به سود اسرائیل و آمریکا بوده و سبب گسترش منافع استکبار میان ممالک اسلامی می‌شود.

زرینه به برگزاری مراسم رأی اعتماد طی روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی ریاست جمهوری دولت یازدهم در چهار روز کاری بسیار فشرده و سنگین صورت گرفت و در این چند روزه نیز نمایندگان موافق و مخالف وزرای پیشنهادی نظرات خود را به صورت شفاف بیان کرده و در نهایت در شامگاه روز پنجشنبه 15 نفر از 18 وزیر معرفی شده توانستند از نمایندگان مجلس رأی اعتماد برای حضور در کابینه را اخذ کنند که جای خوشحالی دارد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا افزود: نکته قابل توجه در موضوع کسب آرا نهادینه شدن دموکراسی در کشور و فراهم بودن فضای مناسب برای تضارب آراء و بیان اعتقادات و نظرات است که تمام مردم به صورت مستقیم شنونده مباحث جدی نمایندگان مجلس و وزرای کابینه یازدهم بودند که باید برای دولتمردان و نمایندگان مجلس آرزوی خیر و برکت را داشت.

وی با تبریک 26 مرداد سال 69 سالروز بازگشت افتخارآفرین نخستین گروه آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی بعد از سال‌ها اسارت و تحمل شکنجه و اذیت، این روز را به تمام آزادگان سرافراز و ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

انتهای پیام/77005/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول