اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

مسجد باید خانه‌ای آرامش‌بخش باشد

امام جمعه بافت گفت: هیئت امنای مساجد باید با وحدت ‌رویه کارها را پیش ببرند و مسجد را خانه‌ای آرامش‌بخش بسازند که هر کس وارد این مکان مقدس می‌شود، روحش آرامش پیدا کند.

مسجد باید خانه‌ای آرامش‌بخش باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار داشت: داستان‌های قرآنی در زندگی ما می‌تواند تاثیر داشته باشد.

وی افزود: اسلام به کشاورزان دستور می‌دهد که علاوه بر اینکه خودشان از نعمت و زمین خدا برای امرار معاش استفاده می‌کنند به فقرا هم کمک کنند و قلب آنها را شاد نگه دارند که این امر برای آنها بهتر است.

امام جمعه بافت بیان داشت: انسان باید مانند زمین و خورشید بخشنده باشد، بخل برای انسان خوب نیست و وی را خرد می‌کند و آرامش را در زندگی می‌گیرد.

ابراهیمی تصریح کرد: این جمعه سالروز تخریب حرم ائمه اطهار (ع) در بقیع توسط وهابیون مشرک در هفتم شوال سال 1344 قمری است که این اوج کثیفی وهابیون را نشان می‌دهد که به قبور مطهر هم رحم نمی‌کنند.

وی بیان کرد: وهابیون تمام جهان را آلوده کردند، آنها قصد تخریب حرم حضرت زینب (س) را داشتند، انگلیس استعمارگر وهابیت را برای به هم ریختن تسنن ساخت و بهایی‌ها را برای نابودی شیعه علم کرد، وهابیت آفت جهان است که منشأ آن در عربستان است و ما خواستار نابودی آن هستیم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اصل تفکر وهابیت شرک‌آمیز است، آنها تفکر توحیدی یهود را دارند، آنها می‌گویند خداوند شب به زمین می‌آید و روز به آسمان می‌رود، آنها خدا را جسم و قابل دیدن می‌دانند.

وی با بیان اینکه در این هفته روز جهانی مسجد را در پیش داریم، اذعان داشت: تمام مساجد شهرستان بافت روحانی دارند و حضور مردم هم باید در این مساجد بیش از پیش باشد، هیئت امنای مساجد باید با وحدت ‌رویه کارها را پیش ببرند و مسجد را خانه‌ای آرامش‌بخش بسازند که هر کس وارد مسجد می‌شود، روحش آرامش پیدا کند.

ابراهیمی با بیان اینکه اگر ملتی از علمایش روی گرداند، قطعا شکست می‌خورد، افزود: امروز ما عالم‌ترین عالمان را داریم، اگر بخواهیم، نظام ما حفظ شود باید گوش به حرف مراجع و در رأس آنها ولایت فقیه باشیم تا به نظام و آسایش و امنیت ما آسیبی نرسد.

این مسئول تصریح کرد: با آغاز کار دولت جدید خواست مقام معظم رهبری این است که همه وظیفه دارند به این دولت کمک کنند تا رفاه حال مردم را به دنبال داشته باشد، ما توانستیم، حماسه سیاسی را رقم بزنیم و باید هر چه بیشتر تلاش کنیم تا حماسه اقتصادی محقق شود.

انتهای پیام/80024/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول