اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

هیچ روستایی در چرام نباید بدون مسجد باشد

فرماندار چرام گفت: تلاشی برای احداث مساجد در روستاها داشته باشیم به گونه‌ای که تحت هیچ شرایطی هیچ روستایی بدون مسجد نباشد.

هیچ روستایی در چرام نباید بدون مسجد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌رضا نیکروز صبح امروز در مراسم تحلیف شوراهای روستایی بخش مرکزی چرام ضمن اظهار امیدواری از اینکه در فرصت باقیمانده از ماه مبارک رمضان بتوانیم فیض کامل را ببریم، عنوان کرد: به لطف خداوند با وجود مشکلاتی که در زمینه امکانات داشتیم، انتخابات بسیار سالم، روشن و شفافی را در چرام هم در بخش مرکزی و هم در بخش سرفاریاب برگزار کردیم.

فرماندار چرام در ادامه با بیان اینکه انقلابی که  به دست ما رسیده ودیعه و امانت الهی است، خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل عمر مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و در یک کلام حاصل عمر امام راحل، حاصل جان‌فشانی‌ها و از خود گذشتگی‌ها و ایثارهای شهدا، جانبازان و رزمندگان بود.

وی افزود: اگر امروز ما در هر پست و مقامی قرار داریم به برکت خون شهدا است و همه در قبال زحماتی که کشیده شده و در برابر خون شهدا مسئول بوده و باید پاسخگو باشیم.

نیکروز با یادآوری اینکه امسال با نام حماسه سیاسی و اقتصادی با درایت و تجزیه و تحلیلی که مقام معظم رهبری از مسائل داخلی و خارجی داشتند، نامگذاری شد، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند حماسه سیاسی در 24 خرداد به اوج خود رسید و توسط ملت شریف ایران اسلامی رقم زده شد و به تبع آن شهرستان چرام که در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی پیشتاز است در انتخابات هم پیشتاز بود.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام به در کنار مردم بودن تاکید کرد و با اظهار امیدواری از اینکه بتوانیم حماسه اقتصادی را رقم بزنیم، گفت: سعی کنیم در حوزه‌های مختلف و در امر توسعه و تعالی تلاش کنیم تا هم حوزه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، توسعه انسانی و دیگر حوزه‌ها را با تعامل مردم به پیش می‌بریم.

وی با اشاره به بایدها و نبایدهایی که شوراها باید به آن توجه کنند، یکی از بایدهایی را که منتخبین شورا باید ملاحظه کنند، خدمت به مردم با روحیه بسیجی ذکر و عنوان کرد: افتخار نوکری و خدمت‌گزاری به مردم، مثل مولا علی (ع) بودن و تاسی از ایشان را خدمت‌گزاران نظام جمهوری اسلامی باید مورد توجه قرار دهند.

نیکروز با بیان اینکه ما باید با تاسی از روحیه بسیجی امام علی (ع) احساس تکلیف کنیم و در صحنه باشیم، به بیان این فرمایش حضرت امام خمینی (ره) پرداخت که «حکومت اسلام حکومت قانونی باشد» و متذکر شد: کار قانونی خود را انجام دهیم هرچند که ممکن است در این مسیر قانونی مخالفان زیادی باشد اما باز هم باید بر اساس معیارهای قانون انجام وظیفه کنیم که رضایت خداوند تبارک و تعالی را در پی داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: در انتخاب دهیاران دقت کامل داشته و بحث قبیله‌ای، فامیلی و مسائل سیاسی و جناحی مد نظر نباشد بلکه با تعامل با بخشدار مرکزی در انتخاب دهیار وظیفه شناس دقت به خرج داد.

فرماندار چرام بر تسریع و تسهیل کار مردم تاکید کرد و با بیان این مطلب که کار را زیاد پیچیده نکرده و همیشه در دسترس مردم باشیم، اذعان داشت: تلاشی برای احداث مساجد در روستاها داشته باشیم به گونه‌ای که تحت هیچ شرایطی هیچ روستایی بدون مسجد نباشد.

انتهای پیام/82002/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول