اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار مطرح کرد

دسیسه‏های جریان‌های انحرافی برای مبارزه با فرهنگ مسجدمحوری

امام جمعه گرمسار از دسیسه‏های حلقه‏های انحرافی برای مبارزه با فرهنگ مسجدمحوری در کشور خبر داد.

دسیسه‏های جریان‌های انحرافی برای مبارزه با فرهنگ مسجدمحوری

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز گردهمایی مدیران مسئول و اعضای فعال و نیز ائمه جماعات کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان‏های گرمسار و آرادان برگزار شد.

در این مراسم که با محوریت کانون محراب مسجد جامع گرمسار انجام گرفت، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان اعم از عضو شورای اسلامی شهر و هیئت امنای مسجد جامع نیز حضور داشتند.

حجت‏الاسلام سیدعلی مهدی‏نژاد، امام جمعه و رئیس کانون محراب گرمسار طی سخنانی با تقدیر از فعالیت‏های موثر کانون‏های مساجد و هماهنگی لازم توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به محور بودن مسجد در برنامه‏های این کانون‏ها تأکید کرد.

وی با بیان روایاتی از ائمه اطهار (ع)، قرآن مجید، عالم و مسجد را در قیامت به عنوان هم شافی و هم شاکی یاد کرد و افزود: در بین این سه رکن ارتباطاتی معنادار وجود دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گرمسار در ادامه ضمن اشاره به اینکه باید همگان به تقویت امور مسجد کمک کنند، به توطئه دشمنان در به وجود آمدن دسیسه‏هایی از جمله حلقه‏های انحرافی برای مبارزه با فرهنگ مسجدمحوری بیاناتی اشاره کرد.

وی در پایان به این نکته اذعان کرد که فرهنگ درست باید از طریق مساجد به جامعه تزریق شود.

فرماندار گرمسار نیز طی سخنان کوتاهی از انجام امور فرهنگی و فعالیت‏های مطلوب کانون‏های مساجد در تعالی و گسترش دین مبین اسلام تقدیر کرد.

حسن آخوندی، مدیر مسئول کانون محراب نیز با تشکر از فعالیت‏های اداره ارشاد اسلامی در حوزه دین، تعداد کانون‏های مساجد را در دو شهرستان گرمسار و آرادان 25 باب ذکر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با حمایت‏های دبیرخانه کانون‏های استان این دو شهرستان، پنج باب کانون جدید دیگر را تا پایان سال افتتاح کند.

انتهای پیام/2249/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول