اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

دولت یازدهم باید رویکرد حل مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهد

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: دولت یازدهم باید حل مشکلات و معضلات اقتصادی و کاهش تورم را در اولویت جدی خود قرار دهد.

دولت یازدهم باید رویکرد حل مشکلات اقتصادی را در اولویت قرار دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: این حل مشکلات باید به دور از گرایش‌های سیاسی و جناحی باشد و دولت در عمل به شعارهای انتخاباتی خود در برطرف کردن مشکلات اقتصادی، مهار تورم و ایجاد اشتغال با نگاه واقع‌بینانه وارد عمل شده و با تجربه وزرا بتواند این نارسایی‌ها را برطرف کند.

وی در ادامه تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در یک همدلی و تفاهم در عین حفظ استقلال و نظرات ارزشمند نمایندگان سعی کرد در کمتر از یک هفته به وزرای پیشنهادی با بررسی صلاحیت آنها رأی اعتماد دهد تا دولت به سرعت و بدون وقفه کارش را آغاز کرده و برنامه‌های جدید را به مرحله اجرا بگذارد.

قیاسی با قدردانی از تلاش وزرای سابق در دولت دهم و تلاش‌هایی که در جهت عمران، آبادانی و پیشرفت کشور داشتند،‌ خاطر نشان کرد:‌ انتظار رهبر فرزانه انقلاب و مردم از رئیس جمهور مکتبی و دولت تدبیر و امید آن است که شعارهای ارزشمند سال حماسه اقتصادی تحقق پیدا کند و حرکت‌ها با حوصله، دقیق، برنامه‌ریزی شده و استفاده از تجارب نخبگان و فرهیختگان عمل شود.

این مسئول اضافه کرد: هم رئیس جمهور و هم دولتمردان یازدهم باید از کارنامه موفق و برنامه‌های مطلوب دولت‌های گذشته استفاده کنند و اهتمامشان بر حل معضلات و مشکلات اقتصادی باشد.

وی به حوادث تلخ کشور مصر و کشتار مردم مظلوم این کشور اشاره کرد و ادامه داد: ‌امروز تمام جنایت‌هایی که در عالم اسلام رخ می‌دهد همه از تفکر استکبار جهانی آمریکا و صهیونیسم ملعون و نامشروع منطقه است که هدفشان جز به آتش کشیدن منطقه و به هلاکت رساندن انسان‌های بیگناه چیز دیگری نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار این کشتارها را نتیجه تفکر نظام غرب و سکولار توصیف کرد و یادآور شد: ‌آمریکا و همدستان او بسیار علاقمند هستند تا منطقه خاورمیانه همیشه در آتش کینه و خشم بسوزد و هیچ راهی برای برون رفت از این مشکلات و مصائب وجود نداشته باشد.

قیاسی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامیمان اشاره کرد و گفت: این اسارت‌ها که در اوج صبر، مقاومت و وفاداری به نظام اسلامی صورت گرفت شایسته تجلیل و تقدیر است.

وی در پایان از امت حزب‌الله خواست تا در قدرشناسی از آزادگان و خانواده‌های ایثارگر همیشه حرمت‌ها و عزت‌ها را حفظ کرده و اجازه کوچک‌ترین دلخوری برای این سرمایه‌های ارزشی و معنوی را ندهند.

قیاسی با قدردانی از حضور گرم اهالی بیله‌سوار در نماز عید فطر با انتقاد از عدم ساماندهی جلوی گمرک بیله‌سوار از مسئولان خواست تا درآمدهای گمرک را در توسعه این شهرستان هزینه کنند.

انتهای پیام/62004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول