اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان خبر داد

‌ضبط بیش از 100ساعت از خاطرات اسرا و آزادگان استان اصفهان

مشاور مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان از ضبط بیش از 100 ساعت از خاطرات اسرا و آزادگان استان خبر داد.

‌ضبط بیش از 100ساعت از خاطرات اسرا و آزادگان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید عباس شیرانی امشب طی نشستی که به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در این ارگان برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به مسائل اسارت و ادا کردن تمام حق مطلب ارزش کار آزادگان در جامعه از جمله کوتاهی‌هایی است که در جامعه در حال حاضر صورت گرفته است.

وی با انتقاد از روی زمین ماندن کارهای فرهنگی مرتبط با جامعه سرافراز آزادگان در کشور گفت: نیاز مبرم جامعه امروز ایثارگران و آزادگان کشور توجه به مسائل فرهنگی و اجرای کارهای فرهنگی مربوط به آنها است.

مشاور مدیرکل بنیاد شهید استان تصریح کرد: درس‌های دوران اسارت آزادگان در اردوگاه‌های دشمن بعثی، دارای بخش‌های مختلف و متعددی است که نهادهای و متولیان فرهنگی در کشور خیلی کم به آنها پرداخته‌اند.

وی از جمله بخش‌های یادآور شده را مربوط به درس‌های دوران اسارت درس‌هایی چون رهبری که حرف اول را در سلامت اسرا می زد، بحث امر به معروف و نهی از منکر که کمربند ایمنی جامعه اسارت بود، دانست.

شیرانی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات در دوران اسارت به گونه‌ای بود که اسرای ما در دفاع مقدس مدیرانی توانمند شدند و برگشتند، اما روی چنین مباحثی هرگز کار نشده است. 

وی عنوان کرد: رسالت امروز خبرنگاران در قبال جامعه ایثارگران و آزادگان همچون رسالت حضرت زینب (س) در عاشورا است، خبرنگاران باید نشر و گسترش درس‌های اسارت و ارزش‌های آزادگان رسالت خود را انجام دهند.

مشاور مدیرکل بنیاد شهید استان در ادامه از ضبط بیش از صد ساعت از خاطرات اسرا و آزادگان استان با همت بنیاد شهید خبر داد و گفت: باید بیان ارزش‌های آزادگان در جامعه امروز با زبان فرهنگی و رسانه‌ای باشد.

انتهای پیام/63001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول