اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

زنگنه برای اکتشاف و بهره‌برداری از نفت مغان قول مساعد داده است

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جدید نفت قول مساعد داده تا در اولین فرصت با حضور در منطقه برای اکتشاف و بهره‌برداری از میدان نفتی مغان اقدامات لازم و پیگیری‌های ضروری را انجام دهد.

زنگنه برای اکتشاف و بهره‌برداری از نفت مغان قول مساعد داده است

حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بنده در روزهای گذشته و هنگام رأی اعتماد به وزرا بارها با زنگنه مذاکره و مباحثی را در مورد اکتشاف و بهره‌برداری از نفت مغان انجام دادم که وزیر نفت قول دادند در اولین اقدام بعد از تحویل گرفتن وزارتخانه در این راستا اقدام اساسی را انجام دهند.

وی تصریح کرد:‌ امیدواریم این وعده‌ها به درازا نکشد و در فرصت باقی ‌مانده از فصل کاری در استان اردبیل وزیر نفت با همکاری شرکت‌ها و فاینانس خارجی بتواند مقدمات استخراج و اکتشاف نفت مغان را سرعت عمل ببخشد.

برومند به لغو قرارداد شرکت کرواسی در این زمینه اشاره کرد و افزود: امیدواریم شرکت کارآمد و متعهد به انجام وظیفه برای استخراج و اکتشاف نفت مغان برگزیده شود تا کار به سرعت و با دقت نظر بیشتر انجام شود.

این مسئول به کار سنگین و حساس روزهای گذشته نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت وزرا و رأی اعتماد به اکثریت آنها اشاره کرد و ادامه داد: بنده بسیار امیدوار بودم که در آستانه سال تحصیلی تکلیف وزیر آموزش و پرورش به سرعت تعیین شود اما با رأی مخالفی که نمایندگان به نجفی دادند به نظر می‌رسد در آستانه سال تحصیلی باز مشکلات و نارسایی‌های فرهنگیان و همچنین خانواده‌ها و دانش‌آموزان به دلیل مبهم بودن مدیریت آموزش و پرورش با مشکلاتی روبه‌رو شود که امیدواریم با انتخاب سرپرست جدید وزارتخانه و معرفی وزیر جدید در روزهای آینده بتوان در این زمینه اقدامات لازم را انجام داد.

وی کارنامه مجلس را در بررسی صلاحیت وزرا کارنامه قابل قبول و شاخص توصیف کرد و یادآور شد: امیدواریم وزرایی که رأی اعتماد از مجلس گرفتند هر چه سریع‌تر برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های خود را انجام دهند چرا که کشور ما نیازمند به حرکت مستمر و تقویت نیروهای کارآمد و بومی هر منطقه است تا بتوان به سرعت اهداف و رویکردهای مطلوب و مناسب را جامه عمل پوشاند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در مورد انتقال آب رود ارس نیز گفت: ‌با وزیر جدید نیرو توافقات نهایی انجام شده تا این انتقال به شکل غیرعادلانه انجام نشود و دو استان آذربایجان‌شرقی و غربی تنها میزان سهمی که از این رود برخوردار هستند سهمشان را انتقال دهند و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم خارج از سهم تعیین شده قطره‌ای آب به مناطق دیگر سرازیر شود.

انتهای پیام/62007/ح40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول