اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

تلاش برای جدا شدن نفت و گاز استان از خوزستان خیانت نیست

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: تلاش برای جدا شدن و استقلال نفت و گاز استان آن هم با محوریت گچساران چه خیانتی به مردم استان است.

تلاش برای جدا شدن نفت و گاز استان از خوزستان خیانت نیست

 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مطالبی راجع به خودم را در برخی از سایت‌ها از جمله خبرگزاری فارس مطالعه کردم که از زبان برادر نماینده‌ای بیان شده بود.

وی ادامه داد: از همین جا به عرض برادرمان آقای تاجگردون برسانم که همه در راستای خدمت به این استان از سوی مردم انتخاب شده‌ایم و اگر چیزی غیر از این بود به حتم مردم به ما رأی نمی‌‌دادند و دیگری را بر می‌گزیدند.

بزرگواری افزود: امروز اگر از مستقل شدن نفت و گاز گچساران و بهمئی و یاسوج از نفت خوزستان می‌گوییم برای خدمت به استان بوده وگرنه هیچ گونه قصد سوئی نداشته‌ایم که در رسانه‌ها به غیر فنی حرف زدن، متهم شده‌ایم.

منتظر شنیدن اصل ماجرا از زبان تاجگردون هستم

این نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتظر خواهم ماند تا اصل ماجرا و صحبت‌ها را از زبان خود آقای تاجگردون بشنوم، تصریح کرد: خودتان بهتر می‌دانید که اگر مجلس چند نماینده صریح و شفاف داشته باشد یکی از آن‌ها ما هستیم و این را می‌توان در مواضع و سخنانمان دید و شنید و خواند.

بزرگواری در همین خصوص ادامه داد: وقتی در سراسر استان از یاسوج گرفته تا بهمئی و لنده و گچساران همه مناطق آن نفت‌خیز است چرا نباید بهره‌برداری نفت استان ما مستقل از خوزستان باشد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: تلاش برای جدا شدن و استقلال نفت و گاز استان آن هم با محوریت گچساران چه خیانتی به مردم استان است.

وی که جواب دادن در این خصوص را به بعد از گفت‌وگوی خود با نماینده گچساران موکول کرد، افزود: اکنون و در هنگامه تشکیل دولت جدید مایل نبودم وارد فضای این‌چنینی شوم و صبر خواهم کرد تا برادر همکارمان توضیحات لازم را در این خصوص ارائه کند و سپس در صورت لزوم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همه جزئیات اشاره خواهم کرد.

بزرگواری در ادامه این گفت‌وگو با بیان این‌که من همواره در برابر فتنه و فتنه‌گران مواضع شفافی داشته‌ام، تصریح کرد: از تریبون خبرگزاری فارس که رسانه‌ای امین نظام است تاکنون بارها با شفافیت و صراحت از توطئه‌ها و ترفندها گفته‌ام و همین روند را در صورت زنده بودن تا آخر ادامه خواهم داد.

وی با افتخار نسبت به اصولگرا بودن خود عنوان کرد: هیچ‌گاه در هیچ برهه‌ای از انقلاب تغییر موضع و چرخش نداشته‌ام و به همین دلیل با صراحت همه کمی‌ها و کاستی‌ها را بیان می‌کنم.

بزرگواری از مذاکرات چند روز اخیر خود با مدیران گذشته تا حال نفت در این استان گفت و افزود: 15 سال از عمر خود را در گچساران گذرانده‌ام و با آن چه تاکنون به سر نفت در این استان رفته آشنایی دارم.

انتهای پیام/2571/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول