اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیات در گفت‌وگو با فارس:

باخت به استقلال و فولاد را مقابل گسترش جبران می‌کنیم

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: با هدف جبران باخت‌های اخیر مقابل استقلال و فولاد در مقابل گسترش فولاد تبریز صف آرایی می‌کنیم.

باخت به استقلال و فولاد را مقابل گسترش جبران می‌کنیم

محسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: به تیم با شخصیت و بزرگی همچون صبای قم نمی‌آید که به باختن عادت کند به همین خاطر با همه انگیزه و توان خود در مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز حاضر می‌شویم تا سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی ادامه داد: ما باید از دو بازی قبلی خود حداقل با دو تساوی بیرون می‌آمدیم اما مقابل استقلال تهران و فولاد خوزستان واقعا در گلزنی بدشانس بودیم و موقعیت‌های متعددی را هدر دادیم و حالا با هدف پیروزی گام به میدان می‌گذاریم تا شکست در دو بازی قبل را تلافی ‌کنیم.

مدافع با سابقه تیم فوتبال صبای قم افزود: بازی سختی پیش‌رو داریم چراکه هر دو تیم با هدف کسب سه امتیاز گام به زمین مسابقه می‌گذارند و صد درصد برای بهبود جایگاه خود در جدول به دنبال کسب سه امتیاز هستند، گسترش برای نخستین بار بیرون از خانه بازی می‌کند و ما سومین بازی خانگی را انجام می‌دهیم بنابراین باید کاملاً مراقب باشیم و این بار از فرصت‌ها خوب بهره ببریم.

بیات با بیان اینکه حق صبای قم در دیدار با استقلال تهران و فولاد خوزستان باخت نبود، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های ما در بازی هفته پنجم لیگ برتر این است که نشان بدهیم در خانه تیم پرقدرتی هستیم و از این هفته به بعد به سادگی به حریفان امتیاز نخواهیم داد.

وی عنوان کرد: کسب پیروزی در این بازی خانگی برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز قطعا روحیه خوبی به بازیکنان صبا خواهد داد تا در ادامه لیگ برتر نیز قوی تر مقابل حریفان ظاهر شویم، ما تیم آماده‌ای داریم که با اتکا به نیروی جوانی و تجربه و همچنین انگیزه بالای خود در مصاف با گسترش فولاد تبریز برای کسب پیروزی قاطع به میدان خواهد رفت.

این بازیکن فوتبال که به احتمال فراوان در این دیدار بازوبند کاپیتانی صبای قم را در غیاب مرتضی کاشی مصدوم بر بازو خواهد بست، تصریح کرد: با انجام یک هفته تمرین منظم و تاکتیکی، تیم صبا برای بازی با گسترش فولاد تبریز به خوبی آماده شده و بازیکنان تیم ما می‌خواهند با کسب یک پیروزی خیره‌کننده در ورزشگاه یادگار امام قم سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

‌صبای قم و گسترش فولاد تبریز امشب ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول