اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

باخت‌های صبا تکرار نمی‌شود / دومین بار در خانه پیروز می‌شویم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیداری خانگی برابر گسترش فولاد تبریز به دنبال دومین برد خانگی هستیم و مطمئن که باخت‌های دو هفته قبل تکرار نمی‌شود.

باخت‌های صبا تکرار نمی‌شود / دومین بار در خانه پیروز می‌شویم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: ما هفته گذشته در بازی خارج از خانه‌ای که در ورزشگاه آزادی به انجام رسید، بازی بسیار سختی در مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر یعنی استقلال تهران داشتیم.

وی افزود: در واقع با تیمی بازی داشتیم که بازیکنان با تجربه و توانمند در اختیار داشت و از کادر فنی خوبی بهره‌مند بود ولی با وجود اینکه می‌دانستیم بازی سختی پیش‌رو داریم، تدابیری کامل را اندیشیده و بازی قابل قبولی ارائه کردیم هر چند توپ‌های ما به گل تبدیل نشد.

مربی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: با این حال بازی با استقلال را فراموش کرده‌ایم و با توجه به فرصت یک هفته‌ای تا بازی خانگی هفته پنجم با گسترش فولاد تبریز، بازیکنان را از نظر فنی، روحی و روانی آماده برای این بازی کرده‌ایم تا این هفته در خانه روند اخیر را تغییر داده و با ارائه یک فوتبال خوب و زیبا در مقابل تماشاگران خودی سه امتیاز را بگیریم.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم هماهنگی بیشتر و بهتری بین خطوط سه گانه تیم ایجاد کنیم در ادامه خاطرنشان کرد: ما هفته قبل در مقابل تیمی مثل استقلال با این همه مهره با تدبیر بازی کردیم، به خصوص در نیمه دوم که با کار تیمی و تاکتیکی توانستیم هم از حریف پنالتی بگیریم و هم بارها موقعیت گل ایجاد کنیم.

بخیتاری‌زاده بیان کرد: ما در دو بازی قبل مقابل تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان به اتفاقات فوتبال باختیم، واقعا تیمی نبودیم که در این دو مسابقه شایسته باخت باشیم چون به مراتب بهتر از رقبای خود بازی کردیم با این حال از نظر تیمی، انگیزه و روحیه با بازیکنان به خوبی کار کرده‌ایم و امیدواریم از دیدار خانگی با تیم گسترش فولاد تبریز سه امتیاز کامل را بگیریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ابراز کرد: با اینکه بازی‌های لیگ برتر به صورت فشرده برگزار می‌شود اما فاصله یک هفته‌ای از دیدار با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تا بازی با گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه یادگار امام قم به ما این فرصت را داد تا تمرینات خوبی را ویژه این بازی برگزار کنیم.

تیم فوتبال صبای قم قرار است از ساعت 19 و 45 دقیقه جمعه بیست و پنجم مرداد ماه در سومین بازی خانگی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز برود.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول