اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد سیستان و بلوچستان صورت گرفت

اختصاص 700 میلیون ریال برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: 700 میلیون ریال برای کمک به 850 خانوار سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

اختصاص 700 میلیون ریال برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، محمدرضا میری اظهار داشت: به دنبال بارش‌های سنگین اخیر در مناطق مهرستان، سیب و سوران، خاش و سراوان استان، کمیته امداد برای حدود 850 خانوار سیل زده موادغذایی، بهداشتی، روانداز، آب معدنی و پتو با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیون ریال ارسال کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه، در اثر بارش‌های شدید اخیر و جاری شدن سیل در بسیاری از شهرستان‌های جنوب استان بیشترین خسارت و تخریب به  شهرستان مهرستان واردشده است.بیشتر خسارت دیدگان از مددجویان زیر پوشش این نهاد هستند.

میری اضافه کرد: با توجه به اینکه انتظار می‌رود در روزهای آینده باران‌های بیشتری ببارد، احتمالا تعداد افراد بیشتری نیازمند کمک خواهند بود.جمعیت هلال احمرعلاوه بر تدارک کلینیک‌ها و خدمات بهداشتی سیار، اقلام مختلفی از کمک‌های اولیه همچون چادر و پتو را برای کمک به سیل زدگان تدارک دیده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سیل بیش از 850 خانه در 100 روستا را در شهرستان‌های مهرستان ،سیب و سوران ، سراوان و خاش دچار خسارات کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان از مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا کمک‌های نقدی خود را برای آسیب دیدگان ناشی از سیل استان ارسال کنند.

وی افزود: کمیته امداد شماره حساب 216068516005 نزد بانک ملی ایران شعبه زاهدان و دستگاه‌های خودپرداز این بانک آماده دریافت وجوه نقدی مردم کشورمان است.

میری ادامه داد: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در میعادگاه‌های نمازجمعه در سراسر استان کمک‌های مردم مومن ایران اسلامی را برای آسیب دیدگان سیل در سیستان و بلوچستان جمع آوری می کند.

انتهای پیام/75005/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول