اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس دادگستری استان زنجان

اسدالله گنج خانلو‌ رئیس دادگاه عمومی بخش دندی شد

اسدالله گنج خانلو، با حکم رئیس دادگستری استان زنجان به عنوان رئیس دادگاه عمومی بخش دندی معرفی شد.

اسدالله گنج خانلو‌ رئیس دادگاه عمومی بخش دندی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه بخش دندی پیش از ظهر امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان، رئیس شوراهای حل اختلاف استان زنجان، معاون اداری و مالی دادگستری استان، دادستان مرکز استان زنجان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهنشان و جمعی از مردم و مسئولان بخش دندی برگزار شد.

در این مراسم رئیس دادگاه بخش دندی در سخنانی اظهار داشت: با عنایت مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران، در تمامی بخش‌های استان زنجان، دادگاه بخش تشکیل شده و مشغول فعالیت است.

اسدالله گنج خانلو افزود: دادگاه بخش دندی نیز با دارا بودن شعبات دادگاه عمومی، اجرای احکام کیفری و مدنی و واحد سرپرستی، سه شعبه شورای حل اختلاف شهری و 15 شعبه شورای حل اختلاف روستایی در حال ارائه خدمات به مردم این بخش است.

رئیس سابق دادگاه بخش دندی نیز در ادامه با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه گفت: ثواب اصلاح ذات‌البین از یکسال نماز و روزه بالاتر است و مصداق بارز این امر، دادگستری و مصداق بارزتر آن شورای حل اختلاف است.

حجت‌الاسلام علی کاظمی افزود: البته آن اصلاح ذات‌البینی مورد قبول است که به نیت رضای خداوند انجام گیرد.

گفتنی است، آقای گنج خانلو پیش از این دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خدابنده و حجت‌الاسلام کاظمی در دادگستری شهرستان خدابنده مشغول خدمت بودند.

انتهای پیام/2308/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول