اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

کاهش 20 درصدی تصادفات فوتی آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: تصادفات فوتی آذربایجان غربی در چهار ماه سال جاری 20 درصد کاهش داشته است.

کاهش 20 درصدی تصادفات فوتی آذربایجان غربی

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: چهار ماه نخست سال جاری علاوه بر طرح‌هایی که اجرا شده، فعالیت‌ها در حوزه راهنمایی و رانندگی پلیس راه سبب شده در تصادفات فوتی 20 درصد کاهش، تصادف جرحی 40 درصد و در مجموع چهار درصد کاهش داشته باشیم.

وی ابراز داشت: در حوزه کشف مواد مخدر جمعا یک‌میلیون و 343 هزار و 166 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشفیات توسط پلیس صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد کاهش کشفیات داشتیم.

شرفی ادامه داد: در زمینه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر دو درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که 2 هزار و 146 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند و یک‌هزار و 591 نفر از قاچاقچیان کالا با کاهش 14 درصدی دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: 56 نفر از افراد شرور توسط پلیس دستگیر شده که نسبت به سال گذشته 39 نفر کاهش داشته است و دستگیری سارقان نیز نسبت به سال گذشته افزایش سه درصدی دستگیری را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در طول این چهار ماه ارزش کل کالای قاچاقی که توسط همکاران پلیس کشف شده به میزان 57 میلیارد و 851 میلیون ریال انواع کشفیات بوده است.

شرفی با اشاره به طرح ارتقا و امنیت اجتماعی، تصریح کرد: این طرح 32 مورد در چهار ماهه اجرا کردیم که با رویکرد برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر اجرا شد.

انتهای پیام/61005/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول