اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد همدان:

سمینار آموزشی «استانداردهای معیار مصرف انرژی» در همدان برگزار می‌شود

مدیر کل استاندارد همدان از برگزاری سمینار آموزشی « استانداردهای معیار مصرف انرژی و نحوه مدیریت و ممیزی انرژی در صنایع» خبر داد.

سمینار آموزشی «استانداردهای معیار مصرف انرژی» در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استاندارد همدان، فرهاد تیموری با اشاره به برگزاری سمینار آموزشی ا«ستاندارهای معیار مصرف انرژی و نحوه مدیریت و ممیزی انرژی صنایع» در همدان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی و اهمیت ویژه‌ای که کاهش مصرف انرژی با توجه به محدودیت‌های موجود می‌تواند زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی در کشور باشد این سمینار آموزشی به همت این اداره کل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاهش هزینه‌های تولید در صنایع کشور باعث کاهش قیمت تمام شده محصول و تحقق اقتصاد مقاومتی می شود، گفت: مخاطبین این سمینار مدیران عامل و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان و همچنین مسئولین دستگاه‌های خدمت رسان مرتبط در استان هستند.

مدیرکل استاندارد استان همدان با تأکید بر لزوم توجه به فرایند مصرف انرژی در صنایع انرژی‌بر گفت: با عنایت به اینکه دنیا در آینده با بحران انرژی مواجه خواهد شد شناسایی و به کارگیری راهکارهایی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بحث انرژی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: آشنایی تولیدکنندگان و صنایع انرژی‌بر با استانداردهای تعیین معیار مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های انرژی، قوانین و مقررات جاری کشور در خصوص معیارهای مصرف انرژی در صنایع انرژی‌بر، نحوه بازرسی فنی انرژی و همچنین آشنایی با سیستم‌های مدیریت انرژی از جمله محورهای این سمینار آموزشی است.

تیموری با بیان اینکه این سمینار آموزشی در تاریخ 24 مرداد ماه در محل سالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان همدان برگزار می‌شود، افزود: مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد خدمات و معیارهای مصرف انرژی سازمان ملی استاندارد و معاون مدیرکل دفتر اقتصاد برق و انرژی وزارت نیرو به عنوان اساتید این سمینار آموزشی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول