اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

زنجان موقعیت برجسته‌ای برای برگزاری اردوهای تیم ملی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به موقعیت برجسته زنجان به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: موقعیت جغرافیایی زنجان ظرفیت آن را برای برگزاری اردوهای تیم ملی افزایش داده است.

زنجان موقعیت برجسته‌ای برای برگزاری اردوهای تیم ملی دارد

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به میزبانی زنجان از اردوهای تیم ملی اظهار داشت: اردوهای متعدد تیم‌های ملی از جمله واترپلو و دوومیدانی در زنجان تشکیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به موقعیت برجسته زنجان به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی اشاره و تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی زنجان در نزدیکی به تهران ظرفیت این شهر را برای برگزاری اردوهای تیم ملی افزایش داده است.

وی با اشاره به تمایل فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری اردوی تیم‌های ملی در زنجان اضافه کرد: زنجان هم آماده برگزاری این اردوها است.

رحمانی برگزاری اردوی تیم ملی بدمینتون و واترپلو را از برنامه‌های آینده اعلام کرد و گفت: تلاش می‌شود مسابقات جام باشگاه‌های واترپلو آسیا که قرار است در تهران برنامه‌ریزی شده، به زنجان منتقل شود.

وی با اشاره به وجود استخر قهرمانی شهید شهبازی در زنجان ادامه داد: این استخر زمینه برگزاری مسابقات بین‌المللی را در زنجان فراهم کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با مشروط دانستن برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های واترپلوی آسیا در زنجان گفت: در صورت حضور هفت باشگاه در این مسابقات زنجان توان برگزاری آن را دارد، چراکه حضور بیش از این تعداد باشگاه نیاز به وجود دو استخر استاندارد دارد.

وی از افتتاح چندین پروژه ورزشی در آینده نزدیک در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: استخرهای ایجرود، آب‌بر و ماهنشان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمانی با اشاره به پیشرفت قابل توجه استخر گرماب تصریح کرد: سالن ورزشی بانوان خدابنده و سالن بدمینتون بانوان زنجان از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح است.

وی به آماده شدن اغلب بخش‌های ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان اشاره کرد و گفت: چمن، صندلی‌ها، رختکن و بسیاری از بخش‌های این ورزشگاه آماده شده و تنها دلیل عدم افتتاح آن، آماده نبودن پیست تارتان آن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد عواید برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: کم‌ترین حسن برگزاری اردو در زنجان امکان تمرین ورزشکاران استان با نفرات تیم ملی محسوب می‌شود.

وی بهره‌گیری از تجربیات ورزشکاران برتر عضو تیم ملی و همچنین مربیان را دیگر حسن برگزاری اردوهای تیم ملی در زنجان اعلام کرد.

رحمانی با بیان اینکه همه هزینه‌های اردوهای تیم‌ ملی توسط فدراسیون‌های مربوطه تامین می‌شود، ادامه داد: زنجان فقط امکانات ورزشی را که اغلب فقط یک سالن است برای ورزشکاران تامین می‌کند.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول