اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان انجام شد

برگزاری 25 برنامه و مسابقه ورزشی در تویسرکان

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از برگزاری 25 برنامه و مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف در شهرستان تویسرکان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری 25 برنامه و مسابقه ورزشی در تویسرکان

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به برگزاری برخی مسابقات ورزشی به مناسبت ماه مبارک رمضان در تویسرکان، اظهار کرد: با آغاز ماه ضیافت خدا 25 برنامه و مسابقه در رده‌های سنی و رشته‌های ورزشی مختلف توسط اداره ورزش و جوانان در این شهرستان برگزار شد.

وی در خصوص بخشی از برنامه‌های اجرا شده بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان جشنواره مسابقات ورزشی در مرکز دهستان سیدشهاب در رشته‌های فوتسال، والیبال، جودو و کشتی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در تویسرکان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان ابراز کرد: ورزشکاران در جشنواره ورزشی رمضان در یک رقابت دوستانه با رعایت اصول جوانمردی تمرینی خوب را برای ورود به بازی‌های بزرگتر پشت سر گذاشتند.

وی رشته‌های ورزشی توپی حاضر در جشنواره ویژه رمضان را شامل فوتسال با حضور 12 تیم رده سنی جوانان، 6 تیم رده سنی نوجوانان و 10 تیم رده سنی نونهالان و والیبال را نیز با هشت تیم اعلام کرد.

سلیمانی در خصوص مسابقات بازی‌های فوتسال و والیبال نیز گفت: تیم‌های شهید کرم‌رضا صالحی مقام نخست و شهید یعقوب بیات مقام دوم و تیم‌ شهیدان محمود بیات و ناصر بیات به صورت مشترک عنوان سومی را از بین 10 تیم فوتسال رده سنی نونهالان به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: بازی فوتسال در بخش نوجوانان با کسب مقام اولی توسط تیم شهیدعلی روستایی و صدرنشینی تیم باشگاه ایمان در رده سنی جوانان به پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان به انجام مسابقات هشت تیم والیبال و کسب مقام‌های برتر توسط تیم‌های ایمان، ستاره و شهید محمود بیات اشاره کرد و گفت: بخشی دیگر از جشنواره رمضان به برگزاری مسابقات جودو و کشتی اختصاص داشت که در این برنامه 20 جودوکار و 50 نفر کشتی‌گیر در وزن‌های مختلف حضوری چشمگیر داشتند.

وی اضافه کرد: علیرضا بیات، طه عباسی، رضا بیات، جواد روستایی، سجاد شعبانی، حسین بیات و علی بیات با تلاشی جانانه در مصاف با حریفان خود توانستند مقام‌های برتر در وزن‌های نخست تا هفتم را از آن خود کنند.

سلیمانی ادامه داد: در رشته کشتی، سجاد صالحی در وزن 39 کیلوگرم، امین بیات در وزن 50 کیلوگرم، علی بیات وزن 63 کیلوگرم، حسین بیات در وزن 42 کیلوگرم، سعید روستایی در وزن 54 کیلوگرم، احمد جهانی در وزن 46 کیلوگرم و عابدین شعبانی در وزن 58 کیلوگرم نیز در این رقابت‌ها به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال شهدای گمنام با شرکت هشت تیم و انجام 16 بازی در سالن 2 هزار نفری الغدیر در دو گروه با رتبه برتر تیم‌های پولادین، قائم و قربانی انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از اعزام تیم بسکتبال برادران در رده سنی نونهالان به مسابقات لیگ استان با شرکت هشت تیم به میزبانی همدان خبر داد و ابراز کرد: تیم بسکتبال نونهالان تویسرکان عنوان دومی مسابقات لیگ استانی را در این بازی‌ها به نام خود ثبت کرد.

وی انجام بازی‌ فوتسال با شرکت 10 تیم ورزشی روستایی و عشایر و 24 بازی در سالن الغدیر را از دیگر برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: این مسابقات با صدرنشینی تیم فوتسال روستایی و عشایری نقده به کار خود پایان داد.

سلیمانی از دیدار دوستانه تیم‌کشتی نونهالان و نوجوانان تویسرکان با تیم بروجرد در سالن شهید الوندی خبر داد و افزود: بازی دوستانه بین کشتی‌گیران در یک رقابت تنگاتنگ با نتیجه 20 بر 17 به نفع تیم بروجرد رقم خورد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه شطرنج به صورت دوره‌ای به مناسبت عید فطر بین ورزشکاران تویسرکان، یادآور شد: مسابقه شطرنج در خانه شطرنج تویسرکان با شرکت 12 نفر در 11 دوره برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در پایان افزود: نفرات برتر رتبه‌های نخست تا پنجم بزرگسالان و نخست تا چهارم نوجوانان در مسابقات دوره‌ای شطرنج تویسرکان حکم دریافت کردند.

انتهای پیام/89010/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول