اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

فرجی معاون اداره ورزش و جوانان ورامین شد

علیرضا فرجی طی حکمی به ‌عنوان معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین منصوب شد.

فرجی معاون اداره ورزش و جوانان ورامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، علیرضا فرجی براساس حکم ابلاغ شده از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به ‌عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره مربوطه معرفی و مشغول به کار شد.

وی که پیش از این به ‌عنوان مدیر روابط عمومی مشغول به فعالیت بود با حفظ سمت مقرر شد در واحد معاونت به انجام وظیفه بپردازد.

فرجی که بیش از پنج سال سابقه حضور در اداره ورزش را داراست در این مدت توانسته یک بار در سمینار روابط عمومی‌های کشور لوح برترین را کسب کند و دو بار نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به ‌عنوان روابط‌عمومی برتر استان معرفی شود.

در حکم علیرضا فرجی آمده است: با توجه به تعهد و سوابق ارزشمند شما، جنابعالی به ‌عنوان سرپرست معاونت توسعه امور ورزش این اداره منصوب می‌شوید.

همچنین در بخشی از این حکم تاکید شده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و تعامل با مسئولان هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان در پیشبرد اهداف عالیه ورزش موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/2462/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول