اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی بابلسر خبر داد

ثبت گردش مالی 200 میلیارد تومانی در مسکن بابلسر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابلسر گفت: بیش از 200 میلیارد تومان گردش مالی مسکن از سال 89 تاکنون در این شهرستان ثبت شده است.

ثبت گردش مالی 200 میلیارد تومانی در مسکن بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، جابر حسن‌زاده امشب در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر که در سالن کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران برگزار شد، اظهار داشت: ماهیت کار در بخش مسکن امید دادن به مردم است.

وی به اهمیت مسکن از بعد اجتماعی آن اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسکن در زندگی روزمره و اینکه 50 درصد درآمد خانوار صرف هزینه مسکن می‌شود ساخت مسکن مهر در دولت دهم مطرح شد و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابلسر با بیان اینکه شهرستان بابلسر در این بخش احداث سه هزار و 600 واحد مسکونی در قالب مسکن را در دستور کار خود دارد، گفت: این پروژه‌ها در سه بخش دولتی، تعاونی و خودمالکی است.

این مسئول افزود: در بخش دولتی 408 واحد از پروژه مسکن در سال 90 بهره‌برداری شد و 168 واحد نیز تا مهر یا آبان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن‌زاده به اهمیت اشتغالزایی در بخش مسکن اشاره و عنوان کرد: براساس استاندارد جهانی به ازای هر 60 مترمربع یک شغل به صورت مستقیم ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه به طور میانگین متوسط در این شهرستان ساخت 360 هزار متر مربع را در دستور کار خود داشتیم، گفت: در این بخش بیش از شش هزار شغل ایجاد شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابلسر همچنین خاطرنشان کرد: خارج از بحث  اشتغال منابع مالی زیادی نیز وارد شهرستان شده است.

این مسئول اضافه کرد: برای سه هزار و 600 واحد مبلغ 72 میلیارد تومان وام بانکی با تسهیلات چهار درصد وارد شهرستان شده است.

حسن‌زاده اذعان کرد: بیش از 200 میلیارد تومان گردش مالی مسکن نیز از سال 89 تاکنون در این شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در بخش تعاونی بیش از یک هزار و 200 واحد در دست اقدام داریم، گفت: با کمک اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این پروژه‌ها بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابلسر در پایان اذعان داشت: برای تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد بازوان اجرایی در شهرستان بخش خودمالکی است.

انتهای پیام/86010/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول