اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز آموزش 07 شهید ترابی کازرون:

رسانه‌ها در سایه ایمان، تقوا و بصیرت اطلاع‌رسانی کنند

فرمانده مرکز آموزش 07‌ ارتش شهید ترابی کازرون گفت: رسانه‌ها در سایه ایمان، تقوا و بصیرت و در راستای خدمت به اسلام و آگاهی‌بخشی به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

رسانه‌ها در سایه ایمان، تقوا و بصیرت اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، نگهدار عسکری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که در سالن اجتماعات فرماندهی مرکز آموزشی 07 کازرون برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در سخنانی اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان بازیگران و بازیگردانان صحنه تبلیغاتی جامعه، می‌توانند تأثیر شگرفی بر اعتلا یا اضمحلال فرهنگ یک ملت بگذارند.

وی افزود: التزام جامعه خبرنگاری به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهتمام آن به آگاهی‌بخشی هنرمندانه به جامعه و تنویر افکار عمومی، اساس سلامت فعالیت قشر خبرنگار است.

فرمانده مرکز آموزش 07 ارتش شهید ترابی کازرون ادامه داد: امروزه با توجه به اینکه نظام اسلامی در معرض انواع تهاجم خبری و رسانه‌ای قرار گرفته است، بنابراین اطلاع‌رسانی دقیق خبرنگاران می تواند بسیاری از این توطئه‌ها را ناکام بگذارد.

عسکری گفت: رسانه‌ها به ویژه خبرنگاران فقط در سایه بصیرت، ولایتمداری و عشق به اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌توانند علیه تهدیدات روانی جنگ نرم دشمنان ایفای نقش کنند.

وی خبرنگار را طلایه‌دار جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم توصیف کرد و ابراز داشت: نوشته‌های خبرنگاران باید بیانگر طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی باشد که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی‌صدا است.

این مسئول تصریح کرد: ارزش کار واقعی و حقیقی خبرنگاران باید نقش‌آفرینی حول محور اسلام و منافع نظام مقدس اسلامی و روشنگری در زمینه نقاط مثبت و منفی جامعه به انگیزه اصلاح امور باشد.

عسکری در پایان اذعان داشت: انتقاد سالم و بدون تخریب در تمام زمینه‌ها باید مانند موتور محرکه‌ای باشد که تمام ارکان جامعه را از سستی و سکون نجات دهد و در مسیر مصالح و منافع عامه مردم حرکت کند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از طرف فرمانده مرکز آموزش 07 ارتش شهید ترابی کازرون با اعطای لوح سپاس و هدایایی از خبرنگاران این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/‌2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول