اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تاکید کرد

رسیدگی به مشکلات منطقه عباس‌آباد مازندران

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تاکید کرد: مشکلات منطقه عباس‌آباد نکا در شرق مازندران باید طی سه ماه به طور ریشه‌ای برطرف شود.

رسیدگی به مشکلات منطقه عباس‌آباد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، طاها طاهری بعدازظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مازندران که با موضوع ساماندهی عباس‌آباد نکا برگزار شد، اظهار داشت: محله عباس‌آباد نکا با طرح ضربتی و بسیج همگانی نیروهای ستادی استان مازندران باید منطقه امن اعلام شود.

وی در ادامه به حضور روحانی برجسته‌ای که بتواند نسبت به مسائل دینی و شرعی مردم منطقه را آگاه سازد تاکید کرد و در ادامه گفت: برای ساماندهی وضعیت عباس‌آباد نکا بررسی دقیق و طرح مطالعاتی مناسبی تهیه شده و بر همین اساس نسبت به مخاطرات و مشکلاتی که در این منطقه وجود دارد، اشراف کامل داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: این جلسه تشکیل شد تا مشکل عباس‌آباد نکا به صورت ریشه‌ای حل و فصل شود و همه منابع مالی لازم برای رفع مشکل این منطقه کاملا دیده شد.

طاهری در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت افراد صالح و سالم منطقه برای رفع مشکل عباس‌آباد نکا تاکید کرد و گفت: برای بهسازی و رفع مشکل عباس‌آباد مشکل کمبود اعتبار نداریم اما نیاز است مدیران نسبت به تهیه برنامه عملیاتی اقدام کنند.

وی ایجاد خانه عالم، استقرار مراکز فرهنگی، احداث ورزشگاه، اجرای عملیات عمرانی، احداث مدرسه مناسب با حضور معلمان کارکشته و دلسوز، بهسازی رودخانه موجود در عباس‌آباد نکا و نیز جمع‌آوری فروشندگان مواد مخدر را از نیازهای اساسی منطقه عباس‌آباد نکا اعلام کرد.

طاهری در پایان گفت: این برنامه و مصوبات جلسه امروز به طور ویژه در سطح استان مازندران و در کشور رصد می‌شود و باید طی سه ماه مشکل عباس‌آباد نکا به طور کامل حل و فصل شود.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول