اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت رئیس سازمان تأمین اجتماعی

۱۵۰ میلیارد ریال مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پرداخت شد

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس پیگیری‎های صورت‌گرفته با موافقت رئیس سازمان تأمین اجتماعی ۱۵۰ میلیارد ریال مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از این سازمان پرداخت می‎شود.

۱۵۰ میلیارد ریال مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پرداخت شد

مجید جلیل‌سرقلعه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شهرستان لردگان با وجود 200 هزار نفر جمعیت تنها دارای یک شعبه تأمین اجتماعی بوده که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تأسیس شعب تأمین اجتماعی در این شهرستان، گفت: با توجه به مشکلات حوزه اجتماعی استان به ویژه شهرستان‌های محروم استان از جمله شهرستان لردگان با مساعدت وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با تأسیس دو شعبه تأمین اجتماعی در لردگان موافقت شد.

جلیل‌سرقلعه افزود: دو شعبه جدید تأمین اجتماعی در شهرهای آلونی و مالخلیفه از توابع شهرستان لردگان تأسیس خواهد شد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان را از دیگر مطالبات استان برشمرد و گفت: میزان مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سازمان تأمین اجتماعی بر اساس مستندات موجود تا پایان خردادماه جاری افزون بر 150 میلیارد ریال محاسبه شده است.

وی تصریح کرد: در دیدار با مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور با تأکید بر توانمندی‌های این سازمان و توان خدمات دهی تأمین اجتماعی به اقشار آسیب پذیر با پرداخت 150 میلیارد ریال مطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان موافقت شد.

انتهای پیام/68001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول