اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان:

نوسازی و بهسازی تجهیزات واحدهای تولیدی سبب افزایش تولیدات می‎شود

عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان گفت: نوسازی و بهسازی تجهیزات واحدهای تولیدی سبب افزایش تولیدات و در نتیجه افزایش بهره‌وری خواهد شد.

نوسازی و بهسازی تجهیزات واحدهای تولیدی سبب افزایش تولیدات می‎شود

سید رسول رنجبران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی اظهار داشت: در حال حاضر بنگاه‎های اقتصادی با مشکلات فراوانی مواجه هستند که باید فکری به حال آن‌ها کرد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات، فرسودگی تکنولوژی در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی است و این فرسودگی هم در بخش سخت‌افزار و هم در بخش نرم‌افزار است و باعث شده واحدهای تولیدی از تولید باز بمانند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان اظهار داشت: باید خط ‎های تولیدی نوسازی و بهسازی شوند تا شاهد افزایش تولیدات باشیم.

وی عنوان کرد: پایین بودن بهره‌وری یکی دیگر از مشکلات در زمینه تولید در کشور است.

رنجبران ادامه داد: متاسفانه خروجی و ورودی کارخانه‎ها و واحدهای تولیدی یکسان نیست و همین قضیه سبب کم شدن تولیدات و کاهش راندمان شده است.

وی گفت: برای نمونه هنگامی که ما برای خرید یک خط سازنده کاشی به ایتالیا سفر کردیم و در حالی که مدیر کارخانه به ما گفته بود برای چرخاندن این خط به 40 نفر کارگر نیاز داریم اما در بازدیدی که ما از این خط داشتیم فقط هفت نفر در این خط مشغول کار بودند و زمانی که از مدیر کارخانه در مورد تعداد کم کارگران سئوال پرسیدیم گفت؛ فرهنگ بهره‌وری کارگران بالا است و این در حالی است که اگر قرار باشد این خط توسط ایرانی‎ها اداره شود باید 40 کارگر این کار را انجام دهند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق اصفهان ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات تولید در کشور عدم آموزش حین خدمت است که باید فکر اساسی برای این قضیه کرد.

انتهای پیام/63015/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول