اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

تغییر مدیریت تامین اجتماعی سیاسی و سلیقه‌ای نبوده است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر مدیریت تامین اجتماعی استان اردبیل به هیچ‌وجه سیاسی و سلیقه‌ای نبوده است.

تغییر مدیریت تامین اجتماعی سیاسی و سلیقه‌ای نبوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد صبح امروز در بازدید سرزده از اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل بر ضرورت خدمت‌رسانی بی‌منت به اعضای این سازمان و همچنین بیمه‌شدگان تاکید کرد.

این بازدید با نظر‌خواهی از مردم و کارکنان در خصوص نحوه ارائه خدمات این سازمان همراه بود.

افضلی‌فرد یادآور شد: ما از مدیریت و مسئولان این مجموعه می‌خواهیم طوری سازمان را ارتقای رشد دهند که مردم تغییر صورت گرفته را احساس کنند. اثر مدیریت این است که صفا و همدلی و وحدت را در بین کارکنان به وجود آورده و انگیزش، امنیت و رضایت را در زیر مجموعه خود ایجاد کند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد این سازمان در چند ماهه گذشته یادآور شد: اگر قبلاً احساس می‌کردیم تامین اجتماعی از شرایط مطلوبی برخوردار است تغییر مدیریتی انجام نمی‌دادیم و این تغییر به هیچ‌وجه سیاسی و سلیقه‌ای نبوده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با بررسی و استماع مشکلات و نارسایی‌های این سازمان بیان داشت: در دیدارهایی که با وزرا و مقامات داریم سعی می‌کنیم مشکلات مربوطه را پیگیری و به نتیجه برسانیم و در خصوص ارتباط و تعامل  سازنده با مسئولان  مشکلی نداریم.

در این جلسه مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل از وضعیت این سازمان گزارشی ارائه کرد.

احد پنبه‌ای تهیه سند استراتژیک سازمان، تهیه برنامه عملیاتی، مکانیزه بودن 100 درصد فعالیت‌ها را از اقدامات انجام شده اعلام کرد.

وی ارتقای تیپ سازمان به درجه 2، راه‌اندازی شعبه سرعین، ارتقای تیپ خلخال به درجه 3 و افزایش بیمه‌شدگان و درآمدها را از جمله رویکردهای جدید این سازمان اعلام کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل تقلیل زمان صدور دفترچه و خدمات دیگر به حداقل زمان ممکن و ... را از جمله فعالیت‌های چند ماهه اخیر این سازمان معرفی کرد.سال 92، سال نهضت خدمات‌رسانی در تامین اجتماعی اردبیل بود.

انتهای پیام/62007/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول