به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلیفرد صبح امروز در بازدید سرزده از اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل بر ضرورت خدمترسانی بیمنت به اعضای این سازمان و همچنین بیمهشدگان تاکید کرد.
این بازدید با نظرخواهی از مردم و کارکنان در خصوص نحوه ارائه خدمات این سازمان همراه بود.
افضلیفرد یادآور شد: ما از مدیریت و مسئولان این مجموعه میخواهیم طوری سازمان را ارتقای رشد دهند که مردم تغییر صورت گرفته را احساس کنند. اثر مدیریت این است که صفا و همدلی و وحدت را در بین کارکنان به وجود آورده و انگیزش، امنیت و رضایت را در زیر مجموعه خود ایجاد کند.
وی با ابراز رضایت از عملکرد این سازمان در چند ماهه گذشته یادآور شد: اگر قبلاً احساس میکردیم تامین اجتماعی از شرایط مطلوبی برخوردار است تغییر مدیریتی انجام نمیدادیم و این تغییر به هیچوجه سیاسی و سلیقهای نبوده است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با بررسی و استماع مشکلات و نارساییهای این سازمان بیان داشت: در دیدارهایی که با وزرا و مقامات داریم سعی میکنیم مشکلات مربوطه را پیگیری و به نتیجه برسانیم و در خصوص ارتباط و تعامل سازنده با مسئولان مشکلی نداریم.
در این جلسه مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل از وضعیت این سازمان گزارشی ارائه کرد.
احد پنبهای تهیه سند استراتژیک سازمان، تهیه برنامه عملیاتی، مکانیزه بودن 100 درصد فعالیتها را از اقدامات انجام شده اعلام کرد.
وی ارتقای تیپ سازمان به درجه 2، راهاندازی شعبه سرعین، ارتقای تیپ خلخال به درجه 3 و افزایش بیمهشدگان و درآمدها را از جمله رویکردهای جدید این سازمان اعلام کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل تقلیل زمان صدور دفترچه و خدمات دیگر به حداقل زمان ممکن و ... را از جمله فعالیتهای چند ماهه اخیر این سازمان معرفی کرد.سال 92، سال نهضت خدماترسانی در تامین اجتماعی اردبیل بود.
انتهای پیام/62007/خ30/پو3002